طرح های یک هنرمند از خواص سونی اکسپریا

طراحی سوئدی بنام carl kleiner یک مجموعه جدید از تصاویر با نام “made of imagination” مخصوص جدیدترین اسمارت فون اکسپریا سونی طراحی کرده است. این تم های مخصوص سونی شامل طرح های ‘made to adapt’, ‘made to not touch’, ‘made to rock’ و ‘made to be seen’ می باشند که در واقع هر کدام از آنها خصلتی از این اسمارت فون را بصورتی هوشمندانه به نمایش می گذارد.

مثلا ‘made to adapt’ نشان دهنده خصوصیت وفق پذیری و انطباق این اسمارت فون می باشد (به احتمال فراوان منظور از این طرح همان نوار پایین این اسمارت فون است که بصورت خودکار رنگ خود را براساس رنگ پس زمینه اسمارت فون تعویض می کند) یا مثلا  ‘made to not touch’ که احتمالا اشاره به خاصیت تاچ شناور مدل جدید اکسپریا دارد. نظر شما در مورد این طرحها چیست؟ آیا فکر می کنید این طرح ها به خوبی خصوصیات این اسمارت فون را به نمایش می گذارند؟

designboom

Share Button
سمیه حسن پور
0
۲۶

۲۶ دیدگاه

  1. استاد طراحی. سونی مثل هیچکدام.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  2. من که چیزه جالبی ندیدم.به هر گوشی میشه این طرح هارو نسبت داد.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • آقا چرا منفی میدید.من که نگفتم گوشی سونی زشته.من طرح های این مثلا هنرمند و گفتم.تیتر موضوع اینه:”طرح های یک هنرمند از خواص سونی اکسپریا”.حالا به کارهای این هنرمند نگاه کنید.چیز جالی و عجیبی میبینید که نشه رو گوشی دیگه ای پیاده کرد؟

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  3. آهان!!! یعنی هر گوشی اون نوار اکریلیکی رو داره یا هر گوشی تاچ شناور داره و……
    سونی یعنی طراحی بینظیر. یعنی کیفیت نه تبلیغ و فقط هسته و….
    سونی مرز بین رویا و واقعیت

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  4. Miaad

    سونی تازه شده سونی.این تازه اول راهه امیدوارم به زودی اون سونی واقعی رو ببینیم

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  5. البته طراحی این گوشی خیلی شبیه گوشی htc diamond2..برین عکساشو ببینین.هرچند به نظر مشکلی نداره.ولی اگه الان سامسونگ همچین طراحی میزد همه میگفتن کپی واشغال و این چیه.کلا ملت جالبی هستیم:دی

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  6. Reza

    به نظر من سونی در زمینه اسمارت فون اصن پیشینه ای مناسب نداره.ولی از وقتی که از اریکسون جدا شد تونسته به نام و کیفیت خودش و نامش و در دیگر محصولاتش نزدیک شه ولی هنوز جا برای کار داره.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  7. سونى با معرفى (lt29i(hayabusa این جا را پر خواهد کرد

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  8. آقا رضای عزیز سونی پیشینه نداره! مگر غیر از این که طراحی این نسلها وامدار سریهای p800 و p900 هستند؟
    ۱۰سال پیش هرکی میخواست خودی نشون بده البته در گوشی یک p910i یا یک imat دستش میگرفت ضمنا از اریکسون جدا نشد سهمشو خرید و تک اسمیش کرد.
    ای کاش یک کمی از ژاپن اطلاعات داشتید و فاصله ی تکنولوژی که با کره داره رو میدونستید.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • Reza

      دوست خوبم ممنون که گفتید سهمش رو خرید منم منظورم از جدا شدن همین بود.من اصن حرفی از کره به میون نیاوردم.هیچکس هم منکر قدرت سری Pسونی نمیشه.ولی شما به ۵ یا ۶ سال پیش نگاه کن به جز سری Pچیز قابل اتکایی نمیبینی.بعدم که وقتی Htcشروع به تولید ویندوز موبایل کرد اون جایگاه سری P از دست رفت.بعدم که تا قبل تولید گوشی هایی با پلتفرم آندروید در بازار ازلحاظ کیفیت که یکی از مشخصه های این شرکت هست از رقیبان مثل نوکیای اون سال ها که با سری N کولاک میکرد عقب تر بود.منظورم این بود.بعد من همه جا به پیشینه نداشتن خوب سامسونگ در عرصه ی تلفن همراه اعتراف کردم.الانم بحثی از این برند کره ای پیش نیاوردم.
      ممنون

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  9. دوست عزیز اول اینکه اولین گوشی هوشمند رو سونی اریکسون زد. نمیدونی برو تحقیق کن. سامسونگ اونموقع یخچالم نمیساخت. بعدم اصلا شباهتی به دیاموند نداره. به هیچ وجه. اگر به سایت سونی مراجعه کنید این گوشی طرحش از یکی از lcd های سونی گرفته شده. فکر کردی سامسونگه. سونی امپراطور طراحیه. منتظر غول سونی به نام hayabusa در حدود یکماه دیگر باشید. ممنون

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  10. Miaad

    محمدی جان شما تحقیق کن متوجه میشی که نوکیا این کارو کرده نه سونی.گیر الکی به سامسونگ ندین.یکی از دلایلی که خیلی ها سامسونگ رو دوست دارن واسه همینه که واقعا تلاش کرد تا اینی که هست شد

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  11. تا اونجایی که من میدونم رنگ نوار پایین تغیر نمیکنه؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  12. تلاش؟!!!
    وقتی به گوشیهاش نگاه میکنی یاد اپل میفتی و علت فروششم همین تطابق ظاهر و رابط کاربریشه.
    نقطه پرتاب سامسونگ: galaxy s
    ظاهر: کپی کامل از آیفون ۳gs
    اسم: پروژه کهکشانی ۱ رئال مادرید
    رابط کاربری هم آیفون
    بازم بگم؟؟!!
    بازم تحقیق کن. سونی اریکسون اولین گوشی هوشمند رو زد نه نوکیا

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  13. .اشتباه نکنین دوستات سامسونگ سال۲۰۰۱گوشی هوشمند لمسی ساخت سیستم عاملش پالم بود.اسمشi300بود پس از پیشینه حرف نزنین.بخدا تحقیق کردن سخت نیست جالبه حتی فن سامسونگ هم اینو نمیدونه و راحت قبول میکنه که سامسونگ از سونی و نوکیا عقب تر بود.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  14. Miaad

    ممد جان سامسونگ چند ساله که تونسته قدرتشو نشون بده اینو همه میدونن.قبل از اون واقعا اپل و نوکیا بهتر بودن.اون گوشی هوشمند هم چند سال پیش از سایت … خوندم که گفتم شاید اون سایت اشتباه کرده.
    محمد جان شما درست مییگی اصلا سامسونگ کلا گوشی ساختن رو تقلید کرده.دوست ندارم بحث غیر منطقی انجام بدم.سامسونگ اینقدر بد و متقلبه اینطور پیشرفت کرده و شده این غول امروزی!

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  15. نه برادر سامسونگ همیشه عالی بود این یه طرز فکر اشتباست برو گوشی هاشون رو با هم مقایسه کن.سامسونگ همیشه از نظر مالتی میدیا و دوربین تو دنیا اول بود.اولین گوشی۳مگ.اولین گوشی۵مگ.اولین گوشی۷مگ.اولین گوشی۱۰مگ و..وقتی ایفون۳gرو زد سامسونگi900رو زده بود وقتی۳gsرو زد سامسونگ اومنیاhdرو اولین گوشیhd دنیا با صحفه بزرگ تر و با کیفیت تر از ایفون سخت و…سامسونگ همیشه جزبهترین ها بوده ولی تو ایران مطرح نبود.اینم منبع اولین گوشی لمسی و هوشمند سامسونگ………
    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Samsung_SPH-i300

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  16. Miaad

    ممد جان ممنون بابت لینک.نمیدونستم! اما اون اولین هایی که شما فرمودی تو سایت رسمی سامسونگ هم هست.من در مجموع گفتم که سامسونگ شاید ۴سال باشهکه تونسته قدرتش رو نشون بده.نگفتم بی قدرت بوده! من نگفتم سونی سرتر بوده من فقط طبق اطلاعاتی که از یه سایت “مثلا” معتبر گرفته بودم گفتم نوکیا اولین هوشمند رو تولید کرد.چیز جدید از شما یاد گرفتم.ممنون!:)

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  17. Reza

    ممد جان و آقا میعاد گل الکی بحث رو ادامه ندید این دوستان با طرفداران سامسونگ مشکل دارن.در صورتی که من اصن حرفی از سامسونگ نزدم.
    ایشون همه رو به تحقیق دعوت میکنن بعد نمیدونن که اولین گوشی هوشمند رو نوکیا تولید کرد.
    من به شخصه از بحث با طرفداران سونی خاطره ی خوشی ندارم.چون فقط تو بحث به تمجید و تحسین میپردازند.و جوری اطلاعات در اختیار میذارن که آدم فکر میکنه تو شرکت سونی کار میکنند.همچین تاریخ دقیق ارایه اسمارت فون بعدی رو میدن که آدم دهنش باز میمونه.بله واقعا اگر اینجوری هست که ما اطلاعات نداریم.
    ممد کاملا پیشینه ی سامسونگ رو گفت.ولی واقعا هیچ کدوم از این برندها از لحاظ پیشینه به نوکیا و موتورولا نمیرسن.
    به نمین شش یا هفت سال پیش برگردید که نوکیا با سری n ‎بازار رو در دست داشت.اونموقع هم آیا سونی با سری w ‎و k ‎و zتوانایی رقابت با نوکیا رو داشت نه به هیچ وجه.
    در قبل تر از اون سال ها هم نوکیا قدرت به لامنازع بود.
    باید قبول کرد سونی تا الآن به کامیابی خاصی در حوزه ی موبایل نداشته.
    و برای پیشرفت باید بیشتر تلاش کنه.
    خواهشا منطقی باشید سونی یک ساله نمیتونه به قدرت اوم با فروش بالا تبدیل شه.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  18. alireza_ ソニー株式会社

    اگر اشتباه نکنم پر فروش ترین گوشی جهان تا به امروز گوشیk750 بوده با فروش ۱۵۰ میلیون دستگاه! اینو تو چندتا سایت دیدم که نوشته بود ولی لینکشو ندارم خودتون تحقیق کنید اگه سایتی در رابطه با این موضوع پیدا کردین لینکشو بذارید تا همه ببینن… >:)

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  19. Miaad

    گوشی فقط k800!! هنوز دارمش و باهاش حال میکنم:D

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  20. دقیقا مشکل اینجاست که همه موفقیت را توی فروش بالا می بینند.شرکت بزرگ سامسونگ الکترونیکس توی ۵ تا زمینه ی کاری توی دنیا در حال کار که توی ۳ تا از اونا اوله،۱ – صحفه نمایش ها ۲- چیپ های نیمه هادی و جدیدا هم در زمینه ی فروش گوشی به ۱۴ سال سلطنت نوکیا پایان داد.اما چرا با تمام این موفقیت ها ۱۷ برند محبوب دنیاست؟؟در حالی که سونی خیلی بالاتر قرار گرفته ،بیبینید همیشه کمیت مهم نیست. سامسونگ در تولید تیراژ محصولات در دنیا اول بوده است.اما سیاست غول های بزرگی مثل سونی و اپل در درجه ی اول کیفیت می باشد که همین علت توجیه سیاست هایی مانند عدم استفاده ی فعلی از پردازنده های ۴ هسته ای میباشد.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • Reza

      دوست عزیز مثلا میشه این کیفیتی رو که میگین ازش تعریف اریه بدید.مثلا چه چیز توی اسمارت فون های سامسونگ بی کیفیت هست.
      بعدم تولید اسمارت فون ۲ هسته ای به نظر من سیاست درستی از کار نیومد.چون اسمارت فون های چهار هسته ای موجود بازدهی بالایی دارند و از مصرف باتری معقولی هم برخوردازند.و شرکت ها تونستن با تعریف چند وظیفه برای به کار گیری هسته ها بازدهی رو بالا ببرن.
      اپل هم از گزافیک چهار هسته ای استفاده کرد.من این عقیده رو دارم کیفیت اسمارت فون های سونی(اریکسون)تا به امروز اصن با اپل قابل مقایسه نیست.البته بستگی داره تعریفتون از کیفیت چی باشه.ولی چیزی که بچه های این سایت از کیفیت عمدتا تعریف میکنند جنس بدنه هست.شما نگاه کنید اسمارت فون هایی رو که سونی تولید کرده تا به امروز واقعا آیا شاخص هستند؟نه واقعا انصافا قابل رقابت با بزرگان بازار هستن.
      من نمیدونم که چرا سامسونگ رو دوستان بی کیفیت میدنن.فکر کنم بیشترشون سابقه ی داشتن یک اسمارت فون سامسونگ رو نداشتن.دوستان کیفیت فقط در بدنه خلاصه نمیشه.در صورتی که من خودم به شخصه عقیده دارم کیفیت بدنه ی سامسونگ خوب هست و توجیه داره.در قسمت پردازنده تا به امروز سامسونگ بهتر در اسمارت فون کار کرده.در قسمت صفحه ی نمایش هم همین طور و در رابط کاربری(البته خودم بهش نقد دارم ولی از رابط سونی بهتر هست)و در …
      برای همین کن میگم سونی با قدرتی که در دنیای تکنولوژی داره میتونه تبدیل به یکی از بزرگان عرصه شه ولی کار لازم داره و الانم از بزرگان این عرصه نیست.باید قبول کرد.و با تولید یک یا دو اسمارت فون و در زمانی که دوستان انتظار دارن یعنی یکی دو ساله نمیشه بازار رو به طور عمده به دست گرفت.مخصوصا با این که شرکت های دیگه هم بی کار نشستن تا سونی بیاد و بازار رو بگیره.برای همینم من میگم کار سونی سخته و توقع دوستان از سونی غیر معقول.با اینم که سونی رو با کیفیت در اسمارت فون بشناسیم بر خلاف عرصه های دیگه که همین طور هست و واقعا کیفیت داره مخالفم.چون تا امروز چیز قابل اتکایی در مقابل رقبا مثل HTCوSAMSUNGوAPPLEنداره.

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  21. من اول یه سوال از شما دارم.؟ سامسونگ چند سال توی صنعت تلفن همراه و همین اسمارت فونی که فرمودین داره کار می کنه؟ زمانی که سونی با اریکسون در سال ۲۰۰۰ ادقام شدند، سامسونگ آنچنان برند مطرحی در تولید تلفن های همراه نبود، در صورتی که هم سونی و هم اریکسون قبل از آن جز تولید کنندگان تلفن همراه بوده اند. توی اون زمان حتی اپل هم در بازار تلفن های همراه سهمی نداشت،خود سامسونگ حتی تا زمان عرضه ی iPhone 1 ، گوشی قابل ارائه ای نداشت. و تقریبا چیزی در حدود ۳ سال پیش به بازار اسمارت فون ها وارد شد، که این حضور به طبع با تبلیغات فوق العاده ی سامسونگ و همچنین عرضه ی گوشی های مختلف که معمولا هم هر چند عدد از آن ها برروی یک پلتفورم عرضه می شوند باعث فروش فوق العاده ی محصولاتش توی سطح دنیا شد.اما منظور اینجانب از کیفیت علاوه بر جنس بدنه و همچنین گاردهای استفاده شده برای محافظت از برد ها و خود بردها که قابل انتقاد هم هستند، کیفیت اسمبلینگ این محصولات هم است.مطمئنا همه ی ما زمانی که می خواهیم محصولی مثل Smart phone یا tablet یا Notebook خریداری کنیم به configسخت افزاری آنها توجه می کنیم.و زمانی که می بینیم ۲ محصول با یک مشخصات سخت افزاری عرضه می شوند ولی قیمت یکی ارزان تر می باشد .بدون توجه به این ارزانی به سراغ آن محصول رفته و آن را تهیه می کنیم.مطمئنا در گجت هایی که در بالا ذکر شد علاوه بر مشخصات سخت افزای ،هماهنگی بین این سخت افزار ها که معمولا هم با یکدیگر رابطه ی مستقیم دارند و برد اصلی استفاده شده به عنوان پل ارتباطی بین دیگر سخت افزار ها حائز اهمیت می باشد.که این مسئله عمدتا توسط کاربران عام مورد توجه قرار نمی گیرد.این دقیقا همان نقطه ای است که شرکت های مثل اپل به دلیل اختصاصی بودن سخت افزار و نرم افزار آنها با یکدیگر از لحاظ سرعت حداکثر استفاده ی بهینه از سخت افزار را در سیستم هایشان ارائه میدهند. پس به طبع زمانی که سامسونگ صرف ساخت مدل های مختلف و شبیه به هم می کند در شرکت های مثل سونی و اپل صرف هماهنگی قطعات و بهینه استفاده شدن از پتانسیل سخت افزار می شود که نمونه ی بارز آن هم می توان در Benchmarkهای گرفته شده از دو گوشی گلکسی اس ۲ و اکسپریا ارک اس دید. به طوری که یک پردازنده ۱ هسته ای snapdragon با کلاک پردازشی ۱.۴ ghz از پردازنده ی ۲ هسته ای ۱.۲ghz اس ۲ بالاتر قرار می گیرد.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  22. ممد جان در لیست گوشی های سامسونگ گوشی ای به نام SPH-i300 وجود نداره حالا نمی دونم قضیه ی اطلاعات ویکیپدیا و عکس هایی که از این گوشی وجود داره چیه ولی اصلا تو لیست گوشی های سامسونگ نیست! اما گوشی i300 وجود داره که به هیچ عنوان لمسی نیست (اولین گوشی تمام لمسی توسط اپل ارائه شد) همچنین از سیستم عامل ویندوز موبایل استفاده می کنه و در سال ۲۰۰۵ هم عرضه شده. ضمن اینکه iphone 3G و i900 هر دو در ژوئن سال ۲۰۰۸ عرضه شدن و هیچ کدوم زودتر از دیگری نیومده بودند!
    اما در سال ۲۰۰۰ یعنی زمانی که سیستم‌ عامل سیمبیان تازه از راه رسیده بود و ایده ویندوز موبایل هم هنوز به ذهن برنامه‌ نویسان مایکروسافت خطور نکرده بود لفظ هوشمند برای اولین گوشی سیمبیان یعنی Ericsson R380 به کار برده شد که امکاناتی همچون ایمیل، تقویم قابل برنامه‌ ریزی و وب (البته به شکل WAP) را عرضه نمود. این گوشی حتی قابلیت هماهنگی با ایمیل شما را نیز داشت. اما اگه بخوایم مشخص کنیم که کدوم شرکت در واقع نخستین گوشی هوشمند رو اراده کرد باید تعریف گوشی هوشمند رو در نظر بگیریم. گوشی Ericsson R380 که به عنوان اولین گوشی هوشمند شناخته میشه واقعا با تعریفی که امروز برای گوشی های هوشمند وجود داره نمی خونه در واقع اولین گوشی هوشمند رو اپل ارائه داد به طوری که کامل ترین تعریف رو از هوشمند بودن ارائه کرد.
    اما برای نخستین بار طرح اولین گوشی هوشمند توسط آقای میرولد به مایکروسافت ارائه داده شد اما به دلیل هزینه های بالا توسط ماکروسافت عملی نشد تا سرانجام اپل اولین گوشی هوشمند دنیا رو معرفی کرد.
    به این لینک یه نگاهی بکنید http://www.neowin.net/news/1991-design-for-smartphone-by-ex-microsoft-cto-revealed
    ایده‌ی گوشی هوشمند بازمی‌گردد به ۲۱ سال پیش. طرحی که میرولد نخست به مایکروسافت ارائه داد، اما به دلیل هزینه‌ی بالا رد شد. میرولد از کم جراتی مایکروسافت در انجام کارهای متفاوت می‌گوید. جراتی که استیو جابز داشت.
    تقریبا ۵ سال پیش، ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ بسیاری از مردم آمریکا در صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌های شرکت اپل منتظر بازشدن درها بودند تا صاحب اولین گوشی آیفون شوند. گوشی هوشمندی با ضخامت و وزن کم، صفحه نمایش لمسی با قابلیت‌های یک کامیپوتر، یک کامپیوتر جیبی کوچک. بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفت شگرف خود را مدیون آیفون شرکت اپل است. اما اولین طرح گوشی هوشمند به سال ۱۹۹۱ بازمی‌گردد. طرحی که نخست از سوی شرکت مایکروسافت عرضه شد، سال‌ها پیش از آنکه اپل به فکر آن بیفتد. داستانی شگفت‌انگیز، داستان پیش بینی آینده، مملو از “اگر” و “شاید” که سایت “منز ژورنال” در قالب مصاحبه با ناتان میرولد بازگو می‌کند.
    ناتان میرولد ، مدیر سابق بخش فناوری مایکروسافت است، دارای دو فوق‌ لیسانس در رشته‌های ژئوفیزیک- فیزیک فضایی، اقتصاد ریاضی و دارنده‌ی دکترای فیزیک نظری و ریاضی است. او در دهه‌ی نود در رشته‌ی فیزیک کوانتوم در دانشگاه کمبریج تحصیلات خود را آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی آن را رها کرد تا به یکی از نوابغ دنیای فناوری بدل شود.
    میرولد شرکت کوچک “دینامیکال سیستم ریسرچ” را پایه نهاد. شرکتی که دو سال بعد مایکروسافت با بهای یک و نیم میلیون دلار آن را خرید و همین ماجرا، سرآغاز همکاری نزدیک و طولانی ناتان میرولد و بیل گیتس شد. میرولد ۱۳ سال با مایکروسافت همکاری کرد و در تاسیس بخش تحقیقاتی این شرکت سهم به سزایی داشت.
    در سال ۱۹۹۱ ناتان میرولد طرحی ارائه داد. طرحی برای آنچه میرولد آن را “کیف جیبی دیجیتال” (digital Wallet) نامید. سایت “neowin” تصویر این طرح را منتشر کرده‌است.
    سطح بیرونی دستگاهی که میرولد طرح آن را ریخته بود به طرز عجیبی با گوشی‌های هوشمند امروزی مطابقت می‌کند. اما طرح انقلابی میرولد رد شد. به دلایل مالی مایکروسافت این ایده‌ی انقلابی را هیچ گاه پیاده نکرد. میرولد در زمان ارائه‌ی طرح خود پیش بین کرد که هزینه‌ی گوشی‌ های او بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. یک پیش بینی ‌درست، بهایی که امروزه برای خرید یک گوشی هوشمند پرداخت می‌شود.
    جراتی که مایکروسافت نداشت و اپل داشت!
    به این ترتیب مایکروسافت یکی از بزرگترین شانس‌ های تاریخ فعالیت خود را از دست داد. اما میرولد امروز پس از سال‌ها که از ارائه‌ی این طرح می‌گذرد با خونسردی به این قضیه نگاه می‌کند و معتقد است که خوب است که پیش بینی درستی کرده است. او در مصاحبه با “منز ژورنال” درباره‌ی موفقیتی که این طرح برای او و برای مایکروسافت می‌توانست به ارمغان بیاورد می‌گوید : «نشستن و تمام مدت زانوی غم به بغل گرفتن که لطفی ندارد. اما مایکروسافت مطمئنا می‌توانست کار بیشتری برای آن بکند. چیزی که اپل و جابز به خوبی انجام دادند، شجاعت به خرج دادن برای انجام کارهای متفاوت»

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)

دیدگاهی ارسال کنید