تظاهرکنندگان سامسونگ رو به اپلی ها : بیدار شوید!

ما می دانیم که شرکت سامسونگ وسواس ناسالمی به شرکت اپل دارد، اما موضوعی که این هفته روی داده است تا حدود زیادی عجیب و غریب است. این هفته در استرالیا، شرکت سامسونگ یک شرکت بازاریابی به نام Tongue را استخدام کرد تا برای این شرکت یک کمپین درست کرده و با ارسال یک اتوبوس از تظاهرکنندگان به جلوی یک اپل استور، شروع به شعار دادن کنند. آنها در شعار خود پیامی با عنوان “WAKE UP” یا “بیدار شوید” را سر می دادند که باعث جلب توجه بسیار از مردم شد.

آنها همچنین یک وبسایت با نام Wake Up Australia ساخته اند که شامل یک شمارش معکوس است که زمان رونمایی از اسمارت فون گالکسی اس ۳ را نشان می دهد. نظر شما در این مورد چیست؟

برای تماشای ویدئو از یوتیوب اینجا کلیک کنید.

آپدیت:

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۱  /  سامسونگ دخالت در تظاهرات ضد اپلی را رد کرد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱  /  احتمال دخالت RIM در تظاهرات ضد اپلی استرالیا

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱  /  ریم به مدیریت اعتراضات ضد اپلی استرالیا اعتراف کرد

androidandme

Share Button
امین قهاری
0
۶۷

۶۷ دیدگاه

  1. این بچه بازی ها چیه؟!!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  2. به نظر من دیگه داره زیاده روی میشه.اینکارا دیگه معنی نمیده.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  3. خیلی مسخرست.واقعا که!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  4. Reza

    دوستان این به خاطر یک عقیده است که سامسونگ در اون کلیپ به اجمال بهش اشاره کرد و همه اون رو توهین پنداشتند.حالا من سعی میکنم اطلاعات بیشتری رو کسب کنم و در اختیار دوستان خوبم بگذارم…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  5. داریوش

    داریوش

    ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۳:۱۶

    به نظر من این تبلیغات ها تماما هماهنگ شده است.
    یادتون نره بخش مهمی از قطعات محصولات اپل رو سامسونگ داره تولید میکنه و این یعنی فروش محصول اپل بیشتر = سود بیشتر برای سامسونگ

    این ها همه بازیهای تبلیغاتی این دو شرکت است برای اینکه کل توجه بازار را به سمت خودشون بچرخونن و به نوعی مالک بازار فروش برند های دیگه بشن

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      داریوش جان کاملا با حرف شما موافقم و این حرف رو در خبر مربوط به مزاکره مدیران سامسونگ و اپل هم زدم. اینا دارن مثل روز روشن با هم همکاری های میلیاردی انجام میدن و این وسط طرفدارا رو به جون هم انداختن البته خداییش بی انصافی هم نباشه ما داریم از بهترین محصولات این ۲ شرکت استفاده می کنیم و جدا لذت میبریم و اگه این ۲ تا در بازار اسمارت فون و تبلت نبودن اصلا معلوم نبود الآن ما تو چه دورانی سیر میکردیم ولی در هر صورت با حرف شما موافقم اینا سیاست های از پیش تعیین شده است

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  6. رضا جان منتظر اطلاعاتت هستیم.به نظر من که این حرکت واقعا خنده داره و از شرکت بزرگی مثل سامسونگ بعیده!!!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  7. خوب از سامسونگ بیشتر توقع نمیره !مثلا چی میخواد روی gs3 داشته باشه -پردازنده ۴ هسته ای بی نرم افزار و کارایی نداره در عمل !شکستش مقابل ایفون بعدی ۱۰۰٪ هستش …

    دوربین که ایفون بعدی ۱۰۰٪ بهتر از سامسونگه !

    اپل توهین نمیکنه و مردم همون روز میرن ۱ میلیون دستگاه میخرن !شرکتی که نمیتونه محصولاتشو بفروشه و نو اوری نداره دیگه باید اینکارا رو کنه بخاطر ضعفش…

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • عزیز یادت نره که اس۲ سامسونگ بالاتر از ۴اس بهترین گوشی سال شد با اینکه ۴اس ۸ماه بعد از اس۲ اومده بود! ضمنا فروش اس۲ و حتی گلکسی نوت فوق العاده بود.تعصب زیاد خوب نیست دوست عزیز.سامسونگ توهین نکرده البته من برای برداشت شما از تبلیغات احترام قائلم ولی بیشتر تحقیق کنید متوجه میشید که داستان از چه قراره!

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  8. .WAKE UP

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  9. واقعا متاسفم! طرفداران سامسونگ ناراحت نشن ولی این کارا از یه شرکت تازه به دوران رسیده بعید نیست! از به کار بردن “تازه به دوران رسیده” منظور بدی ندارم فقط منظورم اینه که در زمینه ی اسمارت فون فقط دو سه سال هست که خودش رو مطرح کرده. به نظر من سامسونگ هنوز به بلوغ لازم برای رقابت با شرکت های بزرگی مثل اپل نرسیده فکر کنم بعد از موفقیت چند اسمارت فونش و توجه بیشتر مردم خودش رو گم کرده به هر حال سامسونگ در زمینه ی فنی شرکت قوی ای هست و نباید با این کارا خودش رو زیر سوال ببره
    اما در این بین واکنش اپل برام خیلی جالبه! اپل تا حالا به هیچ کدوم از این فیلم ها و عکس ها و تبلیغات سامسونگ علیه این شرکت و طرفداراش هیچ عکس العملی نشون نداده! امیدوارم سامسونگ از این کاراش دست برداره

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  10. Reza

    دوستان میتونن به سایت زومیت برن و در پست این خبر و در قسمت نظرات
    نظرات کاربران که در زیر اسم میبرم رو بخونن (ببخشید نتونستم مطلب رو سر جمع کنم.وقت ندارم به دلیل کنکور.پستام که با لینک بود تا اینقدر دنبال نظر ه نگردید هم تایید نشد و…
    خلاصه ببخشید)
    اسامی کاربرانی که به موضوع یک اشاره هایی کردن.(دوستان این فقط یک تفسیر از این مسئله هست که با خبر امروز احتمالش بیشتر شد)
    مصطفی محمدی
    علی.ب
    feryfery
    مهران د

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  11. البته اینم حرف درستیه reza g عزیز به نظر شما کارشناسان محترم،،،سامسونگ هنوز به بلوغ لازم نرسیده که ۴s بعد از ۸ ماه تاخیر در ارائه بازم از s2 جا موند،،،حالا به بلوغ برسه چیکار میکنه….!!!!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • جالبه انتخاب یک گوشی به عنوان بهترین گوشی سال ملاک قضاوت درباره ی همه چیز می شه! حتی باعث توجیه کارهای بچگانه ی سامسونگ هم میشه! من نمی دونم سامسونگ دیگه باید چی کار کنه که طرفداراش قبول کنن توهین کرده؟! اصلا توهین به کنار موضوع اینه که این کارها و این نوع تبلیغات سامسونگ غلطه و خیلی بچگانست و باید این رو قبول کرد حالا چه توهین صورت گرفته باشه چه صورت نگرفته باشه! واقعا جالبه بیشتر طرفدارهای سامسونگ همیشه حرف از عدم تعصب می زنن در حالی که تعصب در نظرات خودشون موج می زنه به طوری که به هیچ عنوان نمی خوان کارهای غلط سامسونگ رو قبول کنن و همیشه به دنبال بهانه ای برای توجیه این کارها هستند! آخه دوست عزیز چه ربطی داره هر جا هر موضوعی پیش میاد میگین gs2 بهترین گوشی سال شد! اولا این انتخاب نظر شخصی کارشناسان هست و به هیچ عنوان عمومیت نداره چون به عنوان مثال سایت t3 هم ۴s رو به عنوان بهترین گوشی سال معرفی کرد یه طوری می گید ۴s رو جا گذاشت انگار این گوشی ها تیم های فوتبال هستند که با هم مسابقه دادن و یکی در عمل برنده شده! خیر این انتخاب ها نظر شخصیه و هر کسی نظری داره خوده من بعد از کار با هر دو گوشی نظرم این بود که ۴s بهتره اما این که میگید ۴s هشت ماه بعد از gs2 اومد ولی بازم جا موند ، دقیقا دلیل انتخاب gs2 از طرف بیشتر سایت ها به عنوان بهترین گوشی سال هست gs2 از همون ابتدا رقیب خاصی نداشت و مدت ها در صدر بود و رقیب اصلیش که آیفون بود ٨ ماه بعد اومد ۴s هم که اومد تقریبا ۴ ماه بیشتر تا پایان سال نمونده بود و فرصت چندانی برای خودنمایی و رقابت نداشت به نظر من در کنار قابلیت های خوب gs2 اینم دلیل دیگه ای بود که بیشتر کارشناس ها gs2 رو بهترین انتخاب کردند
      اما amin جان اگه دقت کنی این خبر ربطی به مسائل فنی نداره پس منظور من از این که گفتم به بلوغ لازم نرسیده در مورد مسائل اخلاقی و تبلیغات صحیح و احترام گذاشتن به رقبا بود!
      اما یه انتقاد از دوستان دارم آقا Reza فقط دارن اطلاعات می دن دیسلایک واسه چی؟! در مورد اون تیزر من با شما موافقم شاید برداشت درستی ازش نشده ولی در مورد این کار واقعا باید قبول کرد کودکانست!

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
      • انتخاب یه مجله اینقدر مهمه؟! دیگه همه میدونن mwc مثل اسکار گوشی و تبلته.اینایی هم که شما گفتی به هیچ عنوان منطقی نیست!بهترین گوشی سال ۲۰۱۱ و بهترین تبلت سال ۲۰۱۱ یعنی اس۲ و آیپد۲!! این دقیقا شما هستی که به اپل تعصب داری! شما میخوای بگی سامسونگ توهین کرده همه هم بگن شما درست میگی این میشه دور از تعصب بودن!! من قبول دارم این کار سامسونگ کار جالبی نبوده و دیگه یه جورایی داره شورش در میاد ولی درباره توهین بهتره بیشتر تحقیق کنید و دنبال بهانه نباشید! ما مصرف کننده هستیم و باید بهترین رو انتخاب کنیم.درسته من سامسونگ رو خیلی دوست دارم ولی این دلیل نمیشه که اگه اپل یه گوشی بهتر داد بگم نه سامسونگ بهتره و اپل همش تبلیغه یا نظر کارشناسا….
        موفق باشی!

        VA:R_U [1.9.22_1171]
        امتیاز: 0 (از 0 رای)
      • Reza

        دوست من جواب شما رو در اخرین کامنت دادم حرکت نه تنها کوکانه نیست بلکه بسیار جالب هست و برخاسته از اندیشه هست.
        دوست من تنها جایی هم که ۴sبهترین شد همین مجله t3بود که زیاد در مقابل بقیه که s2رو انتخاب کردند بزرگ نیست.
        بیان واقع بین باشیم من قبول دارم که در بحث پردازنده بهتر بود چون بنچمارک ها این رو بهم میگن.ولی در نظرم داشته باشیدios5برای دو هسته ای ها بهینه شده بود ولی جیجربرد نه.
        دوربین ۴اس هم بهتر بود اندکی.
        ولی ما در ۴اس چیز جدیدی ندیدیم.بدنه که برای ۴ بود.پردازنده هم که برای آیپد ۲ بود با فرکانس پایین تر.که اس۲ با آیس کریم ازش بهتر هست.
        یعنی واقعا چیز جدیدی برای ارایه نداشت.حالا شما پیشرفت اس۲ رو با نسل قبلش مقایسه کن یعنی اس
        پیشرفت در صفحه ی نمایش،پیشرفت در cpuوgpu،پیشرفت در دوربین و …
        که انصافا تغییر زیادی بود.
        بعد شما چه جوری توقع داری که ۴اس رو بهترین انتخاب کنن…
        بعدم همون طور که میعاد جان گفت انتخاب به عنوان بهترین در MWCیعنی این که بحث ما الکی هست و بهترین کارشناسان اس ۲ رو بهتر شناختن.مگر اینکه بخواید بگید که MWCمعتبر نیست که با توجه از منطقی که از شما دیدم این رو نخواهید گفت…
        دلیل فروش ۴اس هم ۱-به خاطر همون دنباله روی کورکورانه از تکنولوژی بود که سامسونگ بهش اشاره کرد چون بهترین نبود۲-مرگ استیو جابز

        VN:R_U [1.9.22_1171]
        امتیاز: 0 (از 0 رای)
  12. Reza

    من از سایت پی سی وار با این که خیلی خیلی طرفدارش هستم یک انتقاد دارم.
    چرا نظرات من که با لینک بود تایید نشد…
    فقط به خاطر این که از زومیت بود این کار اتفاق نیفتاد یا دلیل دیگه ای داره؟

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  13. WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP
    WAKE UP

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  14. Reza

    به خاطر این که دوستان با این تفسیر آشنا شن نظرات کاربران نام برده رو در زیز میارم.آدمین عزیزم با تایید کردن به ما لطف کنه.اون لینک دار ها رو که تایید نکرد.
    پیغام سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی این است که از «نسبت به دیگران متفاوت باش» که به نظر می‌رسد دیگران نیز گوسفند پنداشته شده‌اند!

    نخیر! دیگران رو به گوسفند تشبیه نکرده، تیزر اشاره مستقیمی داره به iSheep ها
    پیغام اش بعد از اون تست تشخیص انسان (مرتب کردن حروف) رو دقت نکردین که می گفت:
    نقل قول

    Looks like we’ve got a live one here! Go on, you’ve earned it.

    گوسفند های یک چشم و جمله:
    نقل قول

    Following technology blindly often gets you nowhere.

    یه کم مفهومی بود.
    کم کم داره از سامسونگ خوشم میاد، فقط امیدوارم گوشی ای که می خواد معرفی کنه ارزش اینقدر جنجال رو داشته باشه.
    مصطفی محمدی این رو گفته بود

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  15. Reza

    علی.ب گفته:
    به جمله آخر توجه نکرده بودم! اگر احساسی رفتار نکنیم واقعا مفهومی گفته! اگه کورکورانه دنبال تکنولوژی باشیم واقعا به هیچ جا نمی رسیم! تمام وقتمون صرف این می کنیم که بگیم فلانی کپی کرد فلانی دزده و …

    مسخره کردن رقیب رو خیلی از شرکت ها انجام دادند مثل تبلیغ اپل در سال ۱۹۸۴ (با همین موضوع ۱۹۸۴) علیه IBM و تبلیغ علیه ماکروسافت , تبلیغ موتورلا علیه اپل با موضوع ۱۹۸۴ ( کتاب معروف جورج ارول – اصل کتاب هم همینه که یه عده ای کورکورانه و مثل گوسفند دارند توی جامعه زندگی می کنند و خودشون اصلا فکر نمی کنند و تبعیت می کنند) تبلیغ های سامسونگ علیه اپل با مسخره کردن افرادی که توی صف برای محصول اپل هستند و یا مسخره کردن سامسونگ توسط اپل در کنفراس معرفی آیپد جدید با نرم افزار توییتر و ….!
    در مورد اون تبلیغ اسرائیلی هم سامسونگ رسما بیانیه داد و معذرت خواهی کرد در ضمن اصلا تلیغ سامسونگ نبوده یه برنامه اسرائیلی جایزه گالاکسی تب سامسونگ میداده!

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • Reza

      علی.ب در جواب سوال زیر گفته:
      عزیز من مسخره کردن یه شرکت اشکالی نداره ولی شما توجه کنین سامسونگ داره مستقیما کاربرای شرکت های دیگه رو گوسفند خطاب میکنه”

      بحث کاربرای دیگه نیست طبق این جمله که سامسونگ بعد از تیزر گفت:
      “Following technology blindly often gets you nowhere.”
      اگر من از سامسونگ هم کورکورانه و بدون هیچ فکری تبعیت کنم مثل یه گوسفند می مونم که فقط کارم تبعیت کردن هست!!
      اگر من بعضی از محصولاتی که استفاده می کنم سامسونگ هست دلیل بر این نمیشه که خطاها و اشکالاتشو بپشونم و با تعصب بگم سامسونگ حتما یه چیزی میدونه و …. این در مورد سایر شرکت ها هم صدق می کنه ! به عنوان یه مثال کوچیک من همیشه از اینکه تبلت ۱۰.۱ سامسونگم میکرو اس دی ساپورت نمی کنه گلایه داشتم یا از رابط کاربری touch Wiz توی بعضی از قسمت ها و این دلیل نمیشه که خودمو و بقیه رو توجیه کنم که دنیا دنیای کلوده کی به مموری نیاز داره! و …

      البته منظور من از حرف های بالا انتقاد بود نه تخریب و این در مورد هر چیزی در زندگی صادقه ;)

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  16. Reza

    خب دوستان خدا رو شکر آدمین عزیز نظر این حقیر رو تایید کرد.واقعا ازش متشکرم.
    بقیه کامنت های منتخب رو از لینک هایی که در جواب میعاد آوردم بخونید.
    خواهشا همش رو بخونید.و فقط دیسلایک نکنید.البته این حق شماست که اگه موافق نبودید یا هر چیز دیگه ای دیسلایک کنید.ولی خواهشا به این دلیل که من طرفدار ساسمسونگ هستم کامنت ها رو نخونده دیسلایک نکنید.
    از همتون ممنونم.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  17. رضا جان مطالبت جالب بودن مرسی،و reza g عزیز یکی از دوستان گفت که این سیاستهای این دوشرکته و من باهاش موافقم،ببینید ما یه مصرف کننده بیشتر نیستیم،پس چرا باید این همه تعصب بیجا کشید؟؟؟سامسونگ یا اپل به قول شما هر کار غیر اخلاقی میکنن به ما ربطی نداره وبایدم اینجوری باشه اینا از تعصب طرف داراشون به عنوان سلاحشون استفاده میکنن،دارن مارو جلو میندازن،من اگه بخوام یه گوشیو انتخاب کنم اولین معیارم کیفیتشه وبعد سلیقه شخصیم،بخدا اگه iphone5 بیادو از s3سرتر باشه iphono ترجیح میدم،این تعصبارو باید دور انداخت،این رو مخ آدم میره که خیلی از تعصبیای اپلی هنوز iphone5 نیومده میگن خیلی از s3 بهتره،یکی نیست بگه…آقا سامسونگ،بی ادب،بی فرهنگ،تازه به دوران رسیده ولی این که دلیل نمیشه محصولاتش کم کیفیت باشه،حالا pcwar این خبرو گذاشتن دو سه روز دیگه میگن s3 رو دیدی!اصلا خوش دست نیست!مرده شورشو ببرن با این پردازندش!دوربین iphone3 که از این بهتر بود…….!(خلاصه reza جان اگه از حرفم ناراحت شدی امیدوارم ببخشی)

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  18. اون عدد زیر تیزر چیه؟؟؟؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  19. این اپلیا کلا آدم های بیش از حد تعصبی هستن از کوچیکترین موضوعی میخوان سو استفاده کنن! بزرگترین استدلالشونم اینه که سامسونگ از اپل کپی برداری کرده! به شخصه ترجیح میدم یه گوشی سامسونگ داشته باشم که جدا از خلاقیت بالای سامسونگ از امکانات اپل هم برخوردار باشه که کامل تر باشه! مگه بده؟ من فقط یه مصرف کنندم میخوام بهترین ها رو داشته باشم و بس!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  20. دراون تبلیغ گوسفند ها چرا همه گوسفندها فقط یک چشمشون دیده میشه ؟!!
    چرا تعداد کله ها ۳۳ تاست ؟!!!!
    ( قابل توجه دوستانی که نمیدونن ۳۳ عدد مقدس اسرائیل هستش )
    چرا گوسفند ؟!!! و یک چشم هم که باز باشه هم مثل شکل گوسفندداخل ستاره فراماسونیست. تحقیق کنید و بعد مخالفت کنید

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • تو زومیت هم گفتم،اینجا هم میگم.۱-چطوری کله ها رو ۳۳ تا شمردی؟
      ۲-فکر میکنی هیچکدوم از کارمندای اپل،نوکیا،سامسونگ و … یهودی و اسرائیلی نیستند؟چرا هستند.پس بهتره شما دیگه غیر از گوشی glx چیز دیگه ای نخری،چون یک اسرائیلی در ساخت گوشی دخالت داشته.

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  21. با داریوش موافقم و با محمدی عزیز مخالف.
    کار جالبی سامسونگ انجام نداده ولی درست نیست که هر چیزی رو بخوایم به این مسائل مربوط کنیم.
    تشکر

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  22. بله بله دوستان نوکیا که نماد اسرائیله اون دکمه وسط آیفون هم نشونه شیطان پرستیه و بقیه برند ها هم به زودی برادرامون کشف میکنن که چه توطئه هایی پشت پرده هست.فقط میمونه جی ال ایکس مظهر پاکیه! بس کنید دیگه! اسرائیل چه …ی هست که همه چی رو ربط میدین بهش! واقعا آدم نمیدونه چی بگه

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  23. صدرا

    یه چیز جالبی در مور سایتشون پیدا کردم و اون اینه که ip سایت wake up ماله کاناداست
    The IP address of wake-up-australia.com.au is 46.137.210.133
    The IP address 46.137.210.133 is assigned to Canada
    http://www.selfseo.com/find_ip_address_of_a_website.php

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • صدرا جان این نشون می ده که وبسایت مورد نظر روی یک سرور در کانادا قرار داره و سرور کانادایی بودن به این معنی نیست که وبسایت کانادایی هست.مثلا همین pcwar رو از طریق همون سابت چک کنید نشون می ده که سرور این وبسایت توی آلمان هست ولی این بدین معنی نیست که pcwar آلمانی هست.

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  24. صدرا

    نه در زمانی که شما می خوای کار تبلیغاتی انجام بدی و جالبه سرورش هم ماله amazon هست

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  25. kayhanm

    درود
    *
    اپل و سامسونگ بهترین ایده ها رو داشتن در این چند ساله کاری به کپی و اینا هم نداریم(ما ایـــرانی هستیم و به کپی رایت اهمیتی ندادیم ونمیدهیم مگر اینکه …)
    *
    شرکت سامسونگ و اپل پول نمیارن توی جیب من وشما و منفعت برامون ندارن بجز کاراییشون که هرکی بطبع ازشون استفاده میکنه میدونه ضعف یا قوتشون چی هست(دعوا معوا بی معنیه واقعا مخصوصا مخصوصا برای ما که اینجا توی ایـــران هستیم و هم اپل و هم سامسونگ رو چند برابر ارزشش پول بهاش میدیم)
    *
    در آخر هم باید نظر شخصیمو بدون تعصب به هیچ برندی بگم نسبت به این فیلم و اینگونه فیلم ها:
    سیاستشونه برای جذب مشتری ، و خیلی زشت و زننده هست حالا چه از طرف سامسونگ و چه از طرف اپل همچین کارایی سر بزنه
    **
    سپاس

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  26. alireza_ ソニー株式会社

    alireza_sony

    ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۵:۱۵

    سامسونگ مثله یه بچه ی کوچولوی گوگولی میمونه که اینقدر جیق و داد راه میندازه که همه رو به طرف خودش بکشونه!!! >:)

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  27. Reza

    از نظر دوستان وضعیت لایک ها ودیسلایک ها میشه فهمید که ما کاربران سایت از هدفمون که بحث منطقی هست دور شدیم.متاسفم برای خودم و بقیه.
    دوستان این کار سامسونگ پیرو تبلیغش هست که بیان میکنه کورکورانه نباید به دنبال تکنولوژی رفت وباید تعصب کنار گذاشته شه.چیزی که معلوم دوستان اصن بهش توجهی نکردن متاسفانه.فقط ظاهر موضوع رو ما میبینیم همیشه.
    دوستان این که رفتند و در جلوی مارکت اپل این کار رو کردند به این معنی هست که شما هم باید دنبال این باشید که ببینید کدوم محصول بهتر هست و بعد اون رو بخرید که در واقع سامسونگ این ادعا رو داره که The Next Galaxy
    از Iphoneبهتر خواهد بود.سامسونگ در واقع به طرفداران اپل گفت به دنبال بهترین باشید نه به دنبال محصولات اپل یا برندی دیگر.پیامی که در اون میشه به جملات سامسونگ در تیزر رسید که کورکورانه به دنبال تکنولوژی نباشید.و این باعث پیشرفت تکنولوژی خواهد شد.هر کس محصول بهتری تولید کند فروش بهتری خواهد شد.و Wake Upسامسونگ به اون دسته از کسانی هست که فقط به دنبال نام برند هستند.و این دسته رو isheepخا تشبیه کرده.که زمینه اش در کتاب جورج اورول هست.واقعا پیام عظیمی داد سامسونگ.
    ما این رو خیلی از وقت ها میبینیم که فروش گوشی ها به خاطر طرفداران برند هست و عرصه برای دیگر تولید کنندگان تنگ هست حتی اگه نواوری داشته باشیم.و این باعث میشه شرکت های گم نام تر از نواوری فاصله بگیرن و فقط به فکر فروش اندک برای رهایی شرکت باشند چون خیلی ها به جای این که به دنبال محصول خوب باشند به دنبال نام برند هستند.و سامسونگ چون خود از این ظرایط برخاسته این رو خیلی خوب درک میکنه و میخواد جا بندازه.
    از نظر من درود بر سامسونگ با این دید باز و خیلی خوشحالم که طرفدار چنین برندی هستم.که میگه تعصب رو خودت دور کن و به دنبال بهترین باش تا پیشرفت حاصل شه.
    ممنون

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  28. احتمالا بعد از ریلیز ایفون جدید سامسونگ کمپینی با عنوان عزا داران سامسونگ به راه خواهد انداخت که در آن طرفداران با چشمان اشک آلود ظاهر خواهند شد .

    اصل قضیه ثابت میکنه که سامسونگ عملکرد ضعیفی داشته و با این کار التماس میکنه که اپل نخرید سامسونگ بخرید. به جای اینکه کیفیت بدنه گوشیهاشو ارتقا بده این جنگولک بازیارو در میاره …

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  29. چقدر منطقیه واقعا این بحث!همیشه طرفدارای اپل از واقعیت دور میشن و دلشون به حرف های غیر منطقی خوشه!حالا دیسلایک بزنین.همونطور که ۴اس مقابل اس۲ نتونست کاری کنه فکر نمیکنم ۵هم آش دهنسوزی باشه.خوش باشید

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  30. پويا رحمانی

    من زیاد با این کار موافق نیستم چون ۲ تا شرکت که دارن کار خودشونو میکنن زیاد واسشون مهم نیست این هوادارای ۲ طرف هستن که با هم تنش پیدا میکنن. به قول فوتبالی ها کری خوندن ها و ادعاها در مستطیل سبز باید خودشو ثابت کنه در این بخش هم اینا با محصولات جدیدشون باید قدرتشونو به همدیگه ثابت کنن نه با برپایی تظاهرات!
    من به عنوان یه طرفدار سرسخت سامسونگ اصلا با این کار موافق نبودم
    سپاس

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  31. منم قبول دارم اصلا با عقل و منطق جور در نمیاد ههههیییچچچچچ رقمه

    ولی از سامسونگ بعید نیست

    نمونش معرف حضورتون هست .

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  32. دوستان عزیز Miaad و Reza گرامی و سایر دوستان عزیز
    ببینید ،همیشه اون فکری که شما می کنید درست هست و اصلا هم بهش شک نکنید.اگر فکر میکنید اپل راه و روش درستی در پیش گرفته و محصولات کیفیت بالایی دارن،حتما دارید درست فکر میکنید چون حتما به این نتیجه رسیدید که دارید نظرتون رو بازگو می کنید و می خواید بقیه رو هم قانع کنید،اگر هم همین فکر رو در مورد سامسونگ دارید بازهم قطعا دارید درست فکر میکنید و حتما محصولات سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و این شرکت در زمینه های مختلف موفق هست که این نظر رو دارید.
    اما من یه توصیه دارم و اون هم این موضوع هست که هیچ اشکالی نداره که همچین دیدگاهی دارم ولی اصلا و به هیچ وجه نیازی نیست بقیه رو با خودم همراه کنم.من طرفدار سونی یا مایکروسافت یا هر شرکت دیگه همیشه نظرم رو می دم و واقعا اصلا هم برام مهم نیست که بقیه به زور بخوان حرف منو قبول کنن اگر کسی نظر من رو پسندید به قول شما like میکنه و اگر نپسندید dislike. واقعا برای من ۲۰+ با -۲۰ هیچ فرقی نداره چون من همونقدر که برای نظر خودم ارزش قائلم نظر دیگران هم برام باارزشه معنی این مثبت و منفی ها صرفا اشتباه بودن نظر نیست.پس خواهش می کنم روی این مثبت و منفی ها زیاد حساس نشید چون به نظر من اصلا چیز مهمی نیست.
    شما نظرتون رو در مورد اون خبر بدید ممکنه ۵ نفر باهاتون موافق باشن یا نباشن.چیزی که مهمه اینه که نظرتون رو بدید.
    اینو بدونید که همونقدر که ما فکر میکنیم حرفمون درست و منطقی هست بقیه هم همین فکر رو دارن.مهم اینه که از این بحثها یه چیزی یاد بگیریم.ببخشید پر حرفی کردم.
    موفق و پیروز باشید.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  33. رضا جان آخه این چه حرفیه که شما می زنی؟!!! ما داریم دو اسمارت فون رو با هم مقایسه می کنیم چی کار به نسخه های قبلیشون داریم؟! مگه ملاک مقایسه ی دو اسمارت فون میزان پیشرفت نسبت به نسخه های قبلیشون هست؟! خواهشا شما واقع بین باشید مگه هنوز پردازنده ی gs2 با اندروید ۴ تست شده که شما انقدر با اطمینان میگید اس۲ با آیس کریم ازش بهتر هست؟! نرم افزار و سخت افزار اپل هماهنگی فوق العاده ای با هم دارن به طوری که در شرایط برابر (یعنی در صورتی که سیستم عامل هر ۲ از دو هسته پشتیبانی کنه) این محصولات اپل هستند که عملکرد بهتری دارند بعد چه طوری شما انقدر مطمئن میگید gs2 بهتره؟! در مورد پردازنده و دوربین که خودتون اشاره کردید ۴s بهتر از gs2 بود در بخش کیفیت ساخت و طراحی هم که دیگه بر کسی پوشیده نیست که اپل حرف اول رو می زنه البته قبول دارم ظاهر تکراری زیاد جالب نبود اما این سیاست اپل هست و فکر می کنم طراحی iphone 4 انقدر زیبا و قوی بود که بشه یک سال دیگه هم ازش لذت برد! اما جالبه که اشاره کردید ۴s چیز جدید نداشت! مهم ترین چیزی که ۴s داشت ولی اسمارت فون های دیگه نداشتند siri بود که واقعا می شه ازش به عنوان یک نوآوری خالص یاد کرد در قسمت صفحه نمایش هم که فکر می کنم هر دو عملکرد مشابهی داشته باشند هرچند صفحه نمایش سامسونگ کمی بهتر عمل می کنه! واقعا برام عجیبه که شما پیشرفت اسمارت فون ها نسبت به مدل قبلیشون رو ملاک برتری قرار دادید! حالا با این شرایط شما چه جوری توقع دارید که ۴s بهترین نباشه؟!
    من اصلا نمی خوام بگم که MWC معتبر نیست یا من از اون کارشناس ها بیشتر می فهمم حرف من اینه که این انتخاب ها نظر شخصی کارشناس ها هست و لزومی نداره هر حرفی که اون ها می زنن نظر من هم باشه نظر و تجربه ی شخصی خودم معتبر ترین ملاک برای منه
    اما من واقعا از شما توقع نداشتم که برای فروش فوق العاده ی ۴s یه همچین دلایلی ذکر کنید! یعنی این همه آدم که رفتن ۴s خریدن به خاطر دنباله روی کورکورانه یا احساساتی شدن به خاطر مرگ استیو جابز بوده؟! یعنی افرادی که در کشور های پیشرفته ی دنیا زندگی می کنن انقدر میزان فکر و سوادشون پایینه که به خاطر چنین مسائلی اسمارت فونشون رو انتخاب کنن؟! دلیل اوردن برای موفقیت شرکت ها کار درستی نیست من قبول دارم طرفدارهای اپل تعصبی هستند و بعضی وقت ها حرف های غیر منطقی می زنند اما طرفدارهای سامسونگ هم دقیقا دارم مثل اون ها می شن به طوری که هر کاری که سامسونگ می کنه می گن درسته نمونش خوده شما که نمی خواید قبول کنید این کار سامسونگ کودکانست و سعی دارید بگید درست بوده! من در مورد اون تیزر حرف شما رو قبول کردم ولی در مورد این کار دیگه خیلی واضحه که اصلا حرفه ای نیست و از شرکتی در این سطح بعیده

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  34. دوست عزیز Nexter من هم حرف شما رو قبول دارم ولی بعضی از دوستان فقط به خاطر تعصبات میان و نظرات کاملا غیر منطقی میدن!! من همیشه گفتم هر شرکت جای خود ولی متاسفانه کسایی که میخوان تحلیل مثبت خودشون رو از تبلیغات سامسونگ بگن دیسلایک شدن ها شروع میشه!البته این کار عجیب سامسونگ اصلا جالب نبود

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  35. پويا رحمانی

    دوستای عزیزم خواهشا بحث رو اونقد کش ندید که باعث دلخوری دوستای دیگه شه. ۴s و اس۲ بدون شک موفق ترین اسمارت فون های بازار بودن و خداییش هیچکدوم هم در هیچ زمینه ای کم نذاشتن خودم با وجود اینکه اس۲ دارم ولی به قدرت و کیفیت ۴s ایمان دارم و میدونم هر۲ چه حالی دارن به صاحباشون میدن! حالا هرکدوم در یه بخشی برتر هستن مثلا در بخش سیستم عامل، کیفیت ساخت و نرم افزار تا حدودی ۴s برتره ولی در بخش های استحکام، وزن و ظاهر اس۲ تا حدی بهتره و هرکدوم برگ برنده هایی رو نسبت به همدیگه دارن ولی خداییش باید اعتراف کرد که هنوز هیچکدوم کامل نیستن و معایبی هم دارن و امیدوارم در مدل های جدیدشون که قراره ارائه بشن کم کم به یه اسمارت فون بی نقص و کاملا زیبا تبدیل شن

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  36. چند روز پیش خبری رو خوندم که فکر می کنم این کار سامسونگ به این اتفاق مرتبط باشه شاید بقیه هم خونده باشن متن خبر رو اینجا می ذارم
    کره جنوبی مهد سامسونگ در استقبال از آیپد جدید
    همانطور که در این فیلم منتشر شده میتوان دید عرضه آیپد جدید در سئول پایتخت کره جنوبی و مهد سامسونگ با عکس العمل های افراطی هواداران اپل در این شهر روبرو شد. مردمی که از شب قبل در صفی طولانی به انتظار ایستادند و صبح با سروصدا و خوشحالی و هیجان کارکنان فروشگاه رسما ارائه این مدل iPad آغاز گردید.
    در جمعه گذشته بیستم آوریل ۲۰۱۲ اپل عرضه آیپد جدید خود را در چند کشور آغاز کرد. کشورهایی از قبیل : برونئی؛ کروواسی؛ قبرس؛ دومینیکن؛ السالوادور؛ گواتمالا؛ مالزی؛ پاناما؛ اروگوئه؛ ونزوئلا و کره جنوبی.
    در زیر لینک گزارش تصویری مربوط به این خبر در اختیارتان قرار میگیرد.
    این هم تیتر جالب و معناداری که برای این گزارش آمده است :

    In your face, Samsung : South Koreans go crazy for Apple’s new iPad

    لینک فیلم : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VtU9jPiIWPU
    خب قطعا سامسونگ تحمل دیدن چنین صحنه هایی رو در کشور خودش نداره ولی نباید به این خاطر دست به چنین کارهایی بزنه و به قول Milano باید در مستطیل سبز خودشو ثابت کنه

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  37. سامسونگ واقعا سیاست خوبی داره.از اون ور رفت با یه کلیپ و توهین به ایرانی ها دل اسراییلی ها رو به دست اورد.بعدشم با یه عذرخواهی ساده همه چی حل شد و همه همه چیز و فراموش کردند.به جای این که با رفتارمون و اهمیت ندادن به محصولاتش بهش بفهمونیم که الکی نیست.داریم به خاطرش با هم کلکل هم میکنیم.در مورد این کارشون هم اونا میبینن تو هیچ موردی در نزدیکی اپل هم نیستند(من خودم طرفدار نوکیا هستم ولی حقیقت اینه) باید این کارا رو بکنن که به چشم بیان(شمارش معکوس گذاشتن و…)

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  38. پی سی وار اینا توهین نیست دیگه؟!؟
    آقا محمد این حرفا قدیمی شده و همه میدونن سامسونگ شرکت بسیار موفقیه که داره عالی کار میکنه.ماها که از سامسونگ استفاده میکنیم توهین رو دوست داریم فقط شما تشخیص میدی که توهین بوده دوست نداری توهینو!!!!
    مطمئن باش ماهم ایرانی هستیم و اجازه نمیدیم بهمون توهین بشه شما هم با این حرفا خودتو خسته نکن

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  39. در ضمن من با موفقیت سامسونگ کاری ندارم.سامسونگ ما ها رو خوب شناخته بود که دست به چنین کاری زد.هیچ وقت هم این چیزا قدیمی نمیشه.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  40. Reza

    واقعا خونم در این پست به جوش اومد.
    اصن مهم نیست برای من که دیسلایک بشم یا نه.تو پستای بالا هم گفتم این نکته رو.گقتم بخونید دوست نداشتید غلط بود دیسلایک کنید.ولی دیگه شما یک نگاهی به وضع توزیع دیسلایک ها بکنید به حرف من میرسید که فقط با تعصب رو به رو هستید.
    فک کنم دوستان هیچ کدوم از استدلال های من رو نخوندن.من به طور کامل علت کار سامسونگ رو توضیح دادم.ولی شما چی گفتین.حرکت کودکانه است.بدون هیچ استدلالی.دوستان خب بگین چرا حرکت کودکانه هست؟یعنی سامسونگ که به قول خیلی از شماها تو تبلیغات قوی هست میاد همچین حرکتی بکنه بدون هیچ دلیلی؟
    اینقدر نافهم هستند که بیان با توهین به بقیه مشتری های احتمالی رو بپرونه.نه دوستان این طور نیست.چرا ما همیشه فکر میکنیم که درست می اندیشیم؟حرکت کودکانه است؟اینقدر سامسونگ که در تبلیغات قوی هست نافهم.فکر نمیکرد شاید کلی از کسانی که میخوان انتخاب کنند با گوسفند نامیده شدن نارحت شن؟ایا به نظر شما یک آدم عاقل چنین کاری میکنه؟
    دوستان من کلی گشتم تا به این تفسیر برسم.خواهشا با استدلال صحبت کنید.این حرکت کاملا شایسته بود.
    ———————————————————-
    برای کاربران هم متاسفم که اینقدر از منطق دور شدن.من واسم مهم نیست که دیسلایک شدم واسم مهم هست که یک طرف فقط چون مخالف سامسونگ هست باید لایک بشه.من عقیده ی خودم رو گفتم و توقع داشتم با این حجم اطلاعات بحث خوبی در بگیره که بتونیم به نتیجه ی خوبی برسیم.ولی الان چی میبینم؟کودکانست.متاسفم که دیگران رو اینقدر … فرض میکنیم.
    ———————————————————-
    با نظر داریوش هم که میلانو هم اون سمتی نظر داد مخالف هستم.
    به دلیل این که این دو شرکت اصن نیازی ندارن که توجه بازار رو به سمت خودشون بکشونن.چون بازار به سمت این دو شرکت هست اونم الآن.شاید اگر دو یا سه سال پیش رو گفته بودید با شما موافق بودم.دوستان شکی درین نیست که این دو شرکت با هم رابطه ی تجاری دارن.ولی این دلیل نمیشه که یک طرف از سود فروختن اسمارت فون هاش بگذره که بگه رقیب میفروشه من با پول قطعات کار میکنم.سامسونگ داره یک بازی دو سر برد رو تشکیل میده که هم خودش اسمارت فون بفروشه و هم اپل با فروشش به سامسونگ سود برسونه.ولی وضع هم این طور نخواهد مان مطمئنا اپل منابعش رو عوض خواهد کرد همون طور هم که شایعات میگن که به طرف شارپ رفته.بعد در اون موقع هم همین رو میگید.نقد ول کنه و نسیه رو بچسبه؟این منطقیه؟
    من با این استدلال ها این نظر رو رد میکنم.اگه جوابی دارید خوشحال میشوم بخونم.
    ———————————————————-
    با این وضع نظر دادن پی سو وار داره از فضای قبلش دور میشه من پی سی وار ۳ ماه پیش رو بیشتر دوست داشتم تا الان چون اون موقع بحث میکردیم دوستانه بر پایه ی استدلا ولی الان نه.بحث خیلی خوب نمیدونم میلانو چه اصراری دار که بحث نشه و بحث خوبه ولی اون از نوع منطقیش.نه این طور که به ناراحتی می انجامه.اگه بر پایه ی استدلال باشه یک تمایزی بین این سایت و دیگر سایت ها احساس میشه و اطلاعات بیشتر میشه.و همه لذت میبرن…
    ———————————————————-
    reza gمن واقعا نمیتونم قبول کنم این حرف رو که میگید کارشناس نظر خودش رو میگه.کارشناس بر مبنای یک سری مولفه نظر میده.نه فروش و ….
    اگر این طور بود که هیچ وقت نمیشد در هیچ زمینه ای چیزی رو به عنوان برترین انتخاب کرد چون بقیه هم میگفتن کارشناس نظر شخصی خودش رو میده.
    مثلا یک فیلم که انتخاب میشه بقیه کاندیداها بیان بگن کارشناس ها نظر شخصی خودشون رو میگن
    این منطقی هست؟
    ———————————————————-
    دوستان با این وضع من شخصا ترجیح میدم نظر ندم یا در صورت نظر دادن در بحث شرکت نکنم چون به جز اتلاف وقت چیزی عایدم نمیشه.اینم از سایت محبوبمون چی بود چی شد….
    Vahidکجاست؟میلانو شما فک کنم حال و حوصله رو از دست دادی چون قبلا یادمه خوب در بحث شرکت میکردید و بحث های جالبی داشتیم.و تا الان در موضعی همسان بودیم به جز الان.
    اون بحث های جذاب کجاست؟
    واقعا متاسفم…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  41. پويا رحمانی

    Reza عزیز اولا درود بر تو که انقد استدلال هات واقعا تحصین برانگیزه. دوست خوبم به نظر من هرچقدر هم که هوادارای سامسونگ و اپل برای هم استدلال و منطق بیارن باز وضع همینه و واقعا هم باید حق داد دوست خوبم. به هر حال علاقه و تعصب به یک برند موردی نیست که بتوان به سادگی از اون گذشت و به راحتی کسی رو خلاف اون علاقه ش متقاعد کرد. به نظرم این بحثا در حد یه کوری خوندن و خط و نشون کشیدن خیلی خوب هستش و در هر محفلی فضا رو زنده نگه میداره ولی دیگه فکر نکنم که سعی در اثبات برتری یک برند بر برند دیگه سودی داشته باشه. همه در این سایت به وضوح میدونن خودم هم بارها عنوان کردم که طرفدار باتعصب سامسونگ هستم ولی دیگه آدم باید با بعضی واقعیات کنار بیاد و در یه نقطه ای دیگه باید کوتاه اومد
    درود بر Reza و سایر دوستان که واقعا بودنشون مایه افتخار برای PCWAR هستش

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  42. محمد جان شما خیلی ایرانی هستی آفرین به شما.این بحث ها قبلا شده و نیازی نمیبینم دوباره با شما بحث کنم.اما رضا جان من با شما موافقم ولی به میلانو هم حق میدم که مثل قبل تو بحث ها شرکت نکنه میبینید که! اینجا هم داره میشه مثل ….پی سی وار گفته بود توهین به افراد یا برند ها رو تایید نمیکنه ولی شاهد توهین به برند مورد علاقمون هستیم.من دیگه توی این سایت نظر نمیدم.موفق باشید

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      Miaad عزیز دوست خوبم اینکه من یا سایر دوستان دیگه به اون شدت در بحثا شرکت نمیکنیم همون دلیلی داشت که گفتم در واقع توجیه هوادارای ۲ طرف خیلی مشکل هستش و کاملا هم طبیعیه هرچند که بعضی وقتا هم حرفایی زده میشه که دیگه تحملش یه کم مشکله مثلا همین الآن که دارم نظر میدم در خبر مربوط به ‘گزارش مالی ۳ ماهه اول ۲۰۱۲ سامسونگ’ با یکی از دوستان گرم بحث هستیم. دوست عزیز این بحثا دلیل نمیشه که دیگه نظر نداد اتفاقا برعکس باید با تعصب و غیرت بیشتری از برند خودی دفاع کرد دوست خوب. از شما تقاضا میکنم به خاطر PCWAR و این دوست کوچکت به نظرهات ادامه بده. من که یکی از طرفدارای نظرای شما هستم. باور کنید تالار گفتگو در این سطح علمی در هیچ سایت دیگه ای پیدا نمیشه باید قدرش رو دونست
      منتظر نظرت هستم دوست عزیزم

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
      • دوست من حرف شما درسته و بحث کردن و تعصب بد نیست.مطمئنا پی سی وار تنها سایتی هست که سطح اطلاعاتی که بین کاربرا ردو بدل میشه خیلی خوبه ولی توهین کردن درست نیست.توهین کردن به سامسونگ اپل یا … مثل توهین به طرفدار اون برند میمونه.این نظر منه.من کوچیک شما و همه بچه های پی سی وار هستم:)

        VA:R_U [1.9.22_1171]
        امتیاز: 0 (از 0 رای)
  43. Reza جان چرا خودتو ناراحت می کنی؟
    این موضوعات اصلا موضوعی نیست که ما بخوایم خودمونو ناراحت کنیم.صاحبان این شرکت ها نه ما هستیم نه پدرهای ما.من شخصا همیشه نظرات شما و دیگر دوستان رو با علاقه می خونم.دلیلی برای ناراحتی وجود نداره ما این وسط فقط مصرف کننده ایم و البته یک علاقمند به دنیای تکنولوژی.من واقعا برای این احساسات شما احترام زیادی قائلم نه به این دلیل که طرفدار یک شرکت خاص هستید بله فقط به این دلیل که یک علاقمند حرفه ای به دنیای تکنولوژی هستی مثل دوستان دیگه ای که اینجا خالصانه و بدون هیچگونه بی احترامی(هیچگونه) فقط نظرشونو می دن.از Miaad عزیز گرفته تا Nexter,Kia,Milano,hassan,hamed,Vahid,kayhanm,بسطامی عزیز و الی آخر (ببخشید که اسم همگی رو نمیتونم بیارم).
    همونطور که چند وقت پیش هم گفتم و Nexter عزیز هم دقیقا بهش اشاره کرد زیاد خودتو بخاطر نظرات دیگران نارحت نکن چون هر کسی یه نظر داره و ممکنه اون نظر ۱۰۰ درصد تعصبی و حتی اشتباه باشه.حتی ممکنه فقط به این دلیل نظر بدن که بخوان مسیر گفتگوها رو منحرف کنن.بهترین کار جواب ندادن هست.خواهش می کنم همه اینکاررو بکنن تا ببینید که چطور جواب میده.
    —————————————————
    نکته دیگه بحثهای علمی و فنی هست که انجام میشه شخصا زیاد باهات موافق نیستم(ناراحت نشیا :) )چون همین الان هم بحث های خیلی خوبی اینجا انجام میشه که من یکی واقعا استفاده می کنم.شاید بعضی از دوستان یه مدت نتونن سر بزنن این بدلیل این نیست که عمدا نظر نمیدن.به نظر من حداقل ۷۰-۸۰ درصد دیدگاهها منطقی هست که خدایی آمار بالایی حساب میشه اگر اشتباه می کنم بگید عزیزان
    —————————————————
    در مورد پی سی وار هم من شخصا خدا رو شکر می کنم که ادمین این وبسایت نیستم آخه اگر تایید کنه که همه از دید خودشون می گن این توهین آمیز هست اگر هم تایید نکنه که بحث سانسور و ازادی بیان میاد وسط.به نظر من الان وضعیت خوبی هست شاید یه روزایی بهتر از الان باشه یا یه روزایی بدتر ولی در کل روند خیلی خوبی هست.نباید پا رو روی حق بگذاریم.خودتون بهتر از هر کسی می دونید که بقیه جاها چه خبره.ما خودمون باید به دیدگاههایی که از نظر ما توهین آمیز هست یا تعصبی یا همچین چیزی جواب ندیم و موضوع رو منحرف نکنیم.
    ————————————————
    تا حالا ایقدر حرف نزده بودم.بازم میگم Reza جان خودتو ناراحت نکن هیچ مشکلی نیست.
    شما به همراه من و همه دوستانی که واقعا برای بالابردن سطح علمیمون و آگاهی از اخبار اینجا هستیم نظرمون رو میدیم کاریم به کسایی که می خوان جو رو خراب کنن یا … نداشته باشیم.به خدا ارزش این چیزا رو نداره که این دوستیمون رو به این دلائل خراب کنیم و به جای بحث های مفید بخوایم با کل کل کنیم.
    مثل همیشه منتظر خوندن نظر های همگی شما دوستان گل هستم.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • Reza

      از اظهار لطفت ممنونم و از اون چیزی هم که گفتی اصن ناراحت نشدم.
      من علت ناراحتیم رو هم قبل گفتم.حرف من این بود که وقتی مخالفت میکنید در حد بحث مطرح شده دلیل بیارید نه فقط دو کلمه.
      این هدف رو هم ندارم که به کسی چیزی رو بقبولونم.می خواستم موضوع باز بشه تا اطلاعات جمع و خودم بالاتر بره.یک تفسیر با استدلا آوردم.جوابی هم نگرفتم.
      از بقیه دوتان هم که اظهار لطف نمودن ممنونم.
      ولی من هنوز هم میگم سامسونگ در اون تیزر مردم رو به چیز خیلی بزرگی دعوت کرد:ببینید که چه چیزی بهتر هست.به طرفدار های خودش هم همین رو میگه.اگه آفون بهتر بود به سمت اون برید.و فقط به خاطر نام برند تکنولوژی رو دنبال نکنیدوچیزی که طرفدارهای سامسونگ در اون ور اب هم بهش رسیدن و ای اعتراض ثمرش هست.ولی متاسفانه ما ایرانی ها توهین پنداشتیم.مطمئن باشید اگه توهین بود اولین اعتراض رو ودم میکردم.چون برای خودم و ایرانی بودنم خیلی ارزش قائلم…

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  44. جا داره اینجا از ٢دوست عزیز میلانو و نکستر تشکر کنم شاید این ٢عزیز همانند ما روی برند خاصی تعصب داشته باشند ولی همیشه از این ٢عزیز نظراتی به دور از تعصب و منطقی شاهد بودم.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      من کوچیک شما و همه دوستان دیگه از سامسونگی ، اپلی ، سونی ، HTC و … هستم. افتخار همه ما نظر دادن در یه همچین سایتی هستش. شاید خیلی از کاربرا هم متوجه شده باشد که من لینک خبر مربوط به سایت نارنجی یا GSM رو زیاد در نظرام میذارم و همزمان با PCWAR اونا رو هم چک میکنم ولی خداییش اولا PCWAR خیلی آپدیت تر هستش دوما تالار گفتگوی پی سی وار واقعا با اونا آسمون و زمین فرق داره. تنها سایتی که در اون نظر میدم همینه
      درود بر PCWAR

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  45. اینجا خیلی باحاله خوشمان آمد!!
    به هم و برندهای مورد علاقتون توهین نکنین دیگه آخه یعنی چی؟!
    من از لجه یکی با همه ی برندها مخالفم فقط جی ال ایکس!!!
    همه ی برند ها پشت پرده ی خونشون توطئه دارن من دوسشون ندارم!!!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  46. بله؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  47. حالا برگردید نظرها و لایک و دیسلایک هایه بالا رو از سر نگاه کنید ببینید که بیخودی تعصب داره و کورکورانه نظر میده دیدید که کاره بلک بری بوده نه سامسونگ.کورکورانه طرفداری کردن رو هم به خودتون ثابت کردید حالا هی بگید سامسونگ بد و اخ اپل نو آور و خلاق.آخه مگه بقیه خبرا رو نمیخونید که درآمد نوکیا بیشتر از گرفتن حق اختراعاتش از اپل داره نه از فروش محصولاتش.اپل همه بیشتر چیزایی که بهش میگه نو آوری رو از نوکیا کپی و زیراکس کرده بعد جلو سامسونگ مدعی شده.پناه بر خدا

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  48. عزیز من نوکیا که همیشه مظلوم واقع شده و با این کارایی که اپل و سامسونگ میکنند (دادگاه و شکایت و این حرفا)زیاد کاری نداشته وگرنه که تا الان دیگه سامسونگ و اپل واویلا.الانم که میبینی سامسونگ اوله به خاطر ماهی گرفتن از اب گل الوده وگرنه خوابشم نمیدیدن که یه روز بیان اول.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  49. منظورشون از این که می گن بیدارشید یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چرا؟؟؟؟؟ مگه اپلی ها خوابیدن؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)

دیدگاهی ارسال کنید