شکست گالکسی اس ۳ در برابر Meizu MX

بعد از گذشت تقریبا یک روز از معرفی رسمی گالکسی اس ۳ سامسونگ و انتشار خبری جالب و تاثیر گذار در مورد بنچ مارک این اسمارت فون که نشان از قدرت آن می دهد، شما ممکن است به این موضوع فکر کرده باشید که به احتمال فراوان اس ۳ قدرتمند ترین اسمارت فون اندروید تا به امروز است، اما اینطور نیست.

اسمارت فون Meizu MX که در ماه گذشته معرفی شد را به خاطر دارید؟ اسمارت فونی که از پردازشگر ۴ هسته ای Exynos 4 Quad، یعنی همان پردازشگری که در گلکسی اس ۳ استفاده می شود بهره می برد. اما در بنچ مارک که توسط AnTuTu انجام شد، این اسمارت فون موفق به کسب امتیاز ۱۲۱۴۰ شد و این درحالیست که Galaxy S III امتیازی برابر با ۱۱۸۷۸ و اچ تی سی OneX به همراه تگرا ۳ امتیازی برابر با ۹۹۸۹ را بدست آورد.

جالب ترین بخش این مقایسه در واقع این موضوع می باشد که Meizu MX چهار هسته ای موفق به شکست دادن گل سرسبد اسمارت فون های سامسونگ آنهم در بخش بنچ مارک پردازنده و سرعت مموری شده است. اما در بخش گرافیک فاتح این بخش بدون شک گالکسی اس ۳ می باشد.

به هرحال اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال جمع آوری اطلاعات و بررسی اسمارت فون های مختلف هستید تا در نهایت یک اسمارت فون قدرتمند را برای خود تهیه نمایید، اسمارت فون ۴ هسته ای Meizu MX را هم به لیست خود اضافه نمایید.

Gsmarena

Share Button
سمیه حسن پور
0
۴۸

۴۸ دیدگاه

  1. جالب شد …..

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  2. پويا رحمانی

    اینم از خودمونه اشکالی نداره بزارید جلو بیفته! به هر حال افتخارش واسه سامسونگ میمونه که یه برندی با موتور سامسونگ اینجوری عرض اندام کنه

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  3. اینجا دیگه اعتبار وتبلیغات وکلا برند هست که خودش رو نشون میده وکسیکه مارک باز باشه معمولا سراغ برندهای شناخته شده تر میره نه چیزی که اسمو رسمش تا بحال فقط در حد نوشته بوده وحتی کسی از نزدیک ندیدتش!اما اس ۳ اینطوری نیست!مخصوصا که سامسونگ حربه فوق العاده ای زدوطرفداراش رو تشنه کرد و حالا قطعا با هجوم خرید اس ۳ ومتعاقبا سود چندین برابر نسبت به سال پیش مواجه خواهد شد

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  4. درضمن چیزی که یادم رفت بگم Meizu MX کاملا ظاهرش از نمای جلو شبیه آیفون هست که بنظرم بیش از شباهته وانگار کپی برداریه تاشباهت!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  5. Miaad

    البته اینم در نظر داشته باشید که نسخه نهایی اس۳ هنوز نیومده و اندروید ۴.۰.۴ هنوز کامل نیست.البته اینم Exynos هست دیگه.یعنی شاهکار سامسونگ

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  6. Reza

    میلانو به طور کامل اشاره کرد.
    این نکته رو هم باید در نظر گرفت که فریم ور اس ۳ نهایی نیست و شاید در نسخه نهایی این نقیصه اصلاح شه…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  7. همه حرفای دوستای عزیز رو قبول دارم ولی خدایی از حق نباید گذاشت.درسته که اسمارت فون بی نام و نشانی هست ولی کار ساده ای نیست ۲ اسمارت فون قدرتمند اندرویدی بازار رو شکست دادن واقعا کارش عالیه.حتما طراحان و کارشناسان خبره ای داره

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  8. persian gulf

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۳:۰۹

    اگه خوب دقت کنید میبینید اون کسی که داره از این ۳ گوشی عکس میگیره داره با یه apple 4s داره عکس میگیره
    اونی که این گوشی ها رو تست کرده خودش apple داره . آدم یه فکرایی میکنه نه؟ ؟ ؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  9. persian gulf

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۳:۲۲

    این تازه اولشه

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  10. persian gulf

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۳:۲۹

    به نظر من گوشی که نتونه پروسسور خودش رو کنترل کنه و داغ کنه و زودی شارج خالی کنه یه جورایی …. است.
    g S II رو میگم حالا ببینید S III پسره همون باباست

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  11. محمد مقدم

    حتى نتونست۱ روز خودشو تو مقام اول نگه داره!!!!!!!

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      خب mamad جان مگه از چی شکست خورده؟ منم خبر رو خوندم اول ناراحت شدم ولی وقتی دیدم از موتور خودش شکست خورده خیالم راحت شد!

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
      • محمد مقدم

        خب Milano فکر کردى من خوش حال شدم؟؟؟
        ولى خیلى زور داره من که واقعاً تعجب کردم که یه گوشى بى نام و نشون بیاد جلوى شرکت بزرگى مثل سامسونگ خود نمایى کنه!!!
        واقعاً دنیاى تکنولوژی غیر قابل پیش بینیه…

        VN:R_U [1.9.22_1171]
        امتیاز: 0 (از 0 رای)
  12. پرشین گلف چه حرصی میخوره سره این اس ۳ که ترکونده.عزیزم صبر کن اپل ۵ بییاد اینقدر جوش نزن یه وقت خدای ناکرده سکته میزنی ها.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  13. این که خیلی شبیه ایفون زده

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  14. کیفیتی که سامسونگ به من میده رو با هیچ کدوم از این گوشیها عوض نمیکنم.
    واسه من همین که یه چیز خاص تو دستمه بسه. به این پنجمارک ها هم توجهی ندارم. بالاخره هر گوشی ای که جدید میاد صد در صد که نباید از بقیه بالاتر باشه.
    البته اینا یه نظر شخصیه.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  15. Reza

    دوستان چند نکته:
    ۱-اول این که این گوشی فقط در یک نوع بنچ مارک اون به میزان کمی جلو افتاده که با نهایی شدن فرمور سامسونگ این نقیصه برطرف خواهد شد.
    ۲-مطمئن باشید s IIIهم مانندS IIسلطان بلامنازع آندروید خواهد بود
    ۳-بعضی از همین دوستان که الان میان نظر میدن و منتظر فرصت برای کوبیدن سامسونگ هستن قبلا میگفتن که قدرنت پردازش همه چیز نیست و باید نوآوری هم باشه.ولی هیم که یک اسمارت فون اون هم فقط در یک نوع بنچمارک اون هم به میزان کم جلو افتاد دارن خودشون رو میکشن.
    ۴-این گوشی همون طور که دوستان هم گفتن از پردازنده ی سامسونگ استفاده میکنه و حتی موفقیتش دلیلی بر موفقیت سامسونگ هست.ولی مطمئن باشید با نهایی شدن فریمور این نقیصه برطرف خواهد شد.
    خیلی ها ادعای بتر بودن پردازنده های دیگر رو داشتن مثلا طرفداران سونی S4رو طوری توصیف میکردن که انگار چی هست.و از منطق به در اومده بودن و میگفتن قدرت شکست ایکسیونس رو داره ولی تو بنچمارک اس۳ گم شد.tegra3هم همین طور.مطمئن باشید پردازنده ی ایفون بعدی هم به همین راحتی که شما فکر میکنید نمیتونه از S iiiبگذره.همون طور که ۴sنتونست از S IIبگذره(قابل توجه دوستان Galaxy s iiبا ice cream sandwichتونسته عملکرد بهتری رو از ۴sبه نمایش بگذاره)

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • alireza_ ソニー株式会社

      alireza_sony

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۵:۰۱

      چرا دیگه به ما که طرفدار سونی هستیم گیر میدی؟!!
      صبر کنید ایکسپریا هایابوسا بیاد بعد ببینم حرف حسابتون چیه؟!!! >:)

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • اگه یه منبع واسه حرفتون ارائه بدید خیلی بهتر میشه بحث کرد
      ضمن اینکه اگر اینطور هم که شما میگید باشه چیز عجیبی نیست چون پردازنده ی gs2 ١.٢ گیگاهرتزیه ولی پردازنده ی ۴s ٨٠٠ مگاهرتزیه

      VA:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • محمد مقدم

      اقاى رضا اولاً کى گفته که عملکرد s2 با اپدیت به ice cream sandwich عمل کردش از ۴s بهتر میشه؟؟؟ اگه میشه منبع کو؟؟؟
      دوماً که ایفون ۴s مال ۱سال پیشه و اصلاً قابل مقایسه با s3 نیست
      سوماً که همین عدد کم فاصله بین بنچمارک این دو اسمارت فون نشان از کم کارى شرکت سامسونگ در هماهنگ سازى بین سخت افزار و نرم افزار این گوشیى رو نشون میده و اینقدر نگید که بزار نسخه ى اصلیش بیاد و ….

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
      • پويا رحمانی

        اختلاف کم؟!!!!!!! mamad جان کدوم نمودار رو دیدی که ۴s یه کم فقط یه کم نزدیک اس۳ هستش؟!!
        پردازنده که OneX یه کم نزدیکه و در گرافیک هم ۴s با اختلافی زیاد دومه اون اختلاف کمه کجاست دوست من؟
        من در خبر مقایسه اس۳ با ۴s هم گفتم که اصلا منطقی نیست اس۳ که از بالاترین تکنولوژی و توانایی بهره میبره رو با ۴s مقایسه کرد و باید منتظر آیفون۵ بود ولی انتظار نداشتم که شما اختلاف اس۳ و ۴s رو اونقد کم بدونید دوست خوبم
        این از نموداری که اختلاف گرافیکی ۴s با اس۳ فقط یه کمه!!!
        http://www.narenji.ir/4467
        و اینم توانایی های منحصر به فرد اس۳ که امروز نارنجی منتشر کرده
        http://www.narenji.ir/4473
        درود به دوست خوبم

        VN:R_U [1.9.22_1171]
        امتیاز: 0 (از 0 رای)
        • محمد مقدم

          milano جان لطفاً چیزی که نوشتم رو با دقت بخون…البته من به دو اسمارت فون اشاره کردم و شما فکر کردی که من بین آیفون و سامسونگ رو گفتم(آیفون ۴s که در مقابل s3 موشه!!!!! البته فعلاً…)
          من گفتم که این اختلاف بسیار بسیار بسیار کم بین s3 و Meizu MX هست نه با آیفون !!!
          دوست عزیزم بیشتر دقت کن و هیچ وقت زود قضاوت نکن!!!
          درود بر تو

          VN:R_U [1.9.22_1171]
          امتیاز: 0 (از 0 رای)
  16. سلام…فقط گلکسی اس ۳.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  17. رضا جان شما خودت میگی دوستان از هر فرصتی برای کوبیدن سامسونگ استفاده میکنن بعدش خودت توی تمام نظرات محال بوده یه تیکه به اپل نندازی .اخه عزیز من نظر خودتو بگو چیکار داری به گوشی ایفون۵ که هنوز وجود نداره واونو با اس۳ مقایه میکنی.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  18. Meizu M این مال کدوم شرکته؟ از کجا اومده؟

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  19. تو عکس نگاه کنین داره با ایفون عکس میگیره !!!!!!

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  20. توی مراسم معرفی s3 هم خبرنگارهایی که اومده بودن در نما هایی که نشون می داد بیشترشون MacBook داشتن! ولی در این سطح رقابت فکر نکنم این اختلاف ها زیاد به چشم بیاد قطعا کسی که از این اسمارت فون ها استفاده می کنه این اختلاف ها براش محسوس نیست این اعداد بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داره برای شرکت ها

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  21. new ipad

    سامسونگ فکر می کنه با داشتن بهترین بنچمارک می تونه بازار بیشتری داشته باشه.اس۳ دیگه خیلی بزرگه و بیشتر تبلت تا گوشی و فکر کنم چون نتوسته سخت افزارشو کوچیکتر کنه(چون می خواسته بهترین سخت افزار را داسته باشه) مجبور شده رو گوشی بزرگش صفحه نمایش بزرگتر بذاره .
    کپی کاریش از سیری هم خیلی ابتدای بود که تو معارفه زود ازش گذشت.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  22. فقط lt29. hayabusa.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  23. پويا رحمانی

    واقعا متاسفم برای دوستانی که غرور و تعصبشون اجازه نمیده توانایی های این اسمارت فون رو ببینم تا فردا هم در مورد تواناییهاش حرف بزنیم باز تکرار همین قصه
    فقط میگم متاسفم همین…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  24. Milano عزیز فکر کنم شما در جریان اخبار ۴s نبودید! پردازنده ی ۴s یک گیگاهرتزی اعلام شده اما در تست ها مشخص شده که فرکانس این پردازنده در اصل ۸۰۰ مگاهرتزیه ضمن اینکه در مورد پردازنده ی iphone 4 هم اشتباه می کنید پردازنده ی iphone 4 هم یک گیگاهرتزی اعلام شده. در هر صورت من جواب سوالم رو نگرفتم حالا رضا عزیز یا هر کدوم از دوستان اگه یه منبع معتبر درباره ی برتری پردازنده ی gs2 با اندروید ۴ نسبت به ۴s می دونن اعلام کنن چون درست نیست که بدون هیچ سندی نظر بدیم و از اون نظر نتیجه گیری هم بکنیم! شما با توجه به این حرفتون که هیچ منبعی هم براش ارائه نکردید دارید نتیجه گیری می کنید که آیفون بعدی به همین راحتی نمیتونه از gs3 بگذره که واقعا این نوع نگاه سطحی نگری هست اولا شما برای این حرفتون فعلا که منبعی ارائه نکردید دوما که من در حرف قبلیم هم گفتم بر فرض که حرف شما درست باشه در اون صورت باز هم اتفاق عجیبی نیفتاده چون پردازنده ی gs2 ١.٢ گیگاهرتزیه ولی پردازنده ی ۴s ٨٠٠ مگاهرتزیه حالا شما از کجا انقدر مطمئن هستید که اپل در آیفون بعدی از یه پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده نمی کنه که انقدر با اطمینان میگید آیفون بعدی به همین راحتی نمیتونه از gs3 بگذره؟! اگه اپل از یک چنین پردازنده ای استفاده کنه با توجه به مزیت های ios و همچنین هماهنگی فوق العاده ی سخت افزار و نرم افزار اپل دقیقا برعکس حرف شما اتفاق می افته یعنی آیفون بعدی به راحتی و با اختلاف زیاد از gs3 می گذره! اما مشخص نیست اپل از چه پردازنده ای استفاده می کنه پس نه من و نه شما انقدر با اطمینان راجع به این مسئله نمی تونیم نظری بدیم
    اما فکر کنم نظر mamad عزیز این بود که در بخش GPU با توجه به این که ۴s رقیب gs3 نیست ولی از بقیه رقبا بهتر عمل کرده و در رتبه ی دوم قرار داره این اتفاق با PowerVR SGX543MP2 افتاده پس با توجه به حضور احتمالی PowerVR SGX543MP4 روی آیفون بعدی احتمالا gs3 به راحتی شکست خواهد خورد.
    اما من به شما حق می دم چون دوستان واقعا توانایی های این گوشی رو نمی بینند و انگار نمی خوان قبول کنن که *فعلا* gs3 بهترین اسمارت فون حال حاضر هست ولی طرفداران عزیز سامسونگ هم دیگه خیلی بزرگش کردن و به هیچ عنوان نمی خوان قبول کنن که gs3 هم نقص هایی داره و هر ایرادی به این اسمارت فون گرفته میشه سعی در توجیه اون دارن به عنوان مثال وقتی به جنس گوشی اشاره میشه فقط میگید جنس این گوشی از نوعی پلاستیک خاص هست! خب اولا بگید این چه پلاستیکی هست دوما هرچی هم که باشه شما دیگه نمی تونید اون رو با کیفیت شیشه یا پلی کربنات مقایسه کنید که! یا میگید بخاطر سبکی و مقاومت در برابر ضربه پلاستیک زده آیا راه دیگه ای برای محقق کردن این دو هدف نیست؟! یادمه وقتی می گفتن چرا اپل فقط بین گوشی های خودش قابلیت بلوتوث رو گذاشته طرفداران اپل می گفتن بخاطر امنیت بیشتر بعد میگفتن آیا راه دیگه ای برای افزایش امنیت نیست؟ اینجا هم قضیه همینه میشه از موادی استفاده کرد که در عین کیفت مقاومت و وزن کمی داشته باشند مثل فلز مایع که خبر هایی از اون در آیفون بعدی به گوشی می رسه یا در بخش طراحی فکر کنم هنوز قبول نکردید که one x بسیار زیباتره و میگید طراحی htc تکراری شده! خب ما به تکراری بودن یا نبودن که کاری نداریم ما دو اسمارت فون رو با هم مقایسه می کنیم و چیزی که واضحه زیبا تر بودن one x هست حالا اگه قبول نکنید و بگید به سلیقه مربوط میشه فکر کنم دارید خودتون رو گول می زنید

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  25. پويا رحمانی

    به هر حال حرف زدن فکر نکنم دیگه فایده ای داشته باشه شاید اگه بیشتر ادامه بدیم کار به مقایسه اس۳ با ۱۱۰۰ بکشه! همه چی در موقع ارائه اس۳ روشن میشه و بیشتر از این دیگه حرفی نیست دوستان
    موفق باشید عزیزان

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  26. Miaad

    فقط میتونم بگم بی صبرانه منتظرم این سوپرفون به بازار بیاد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  27. درود عزیزان

    دوستان عزیز به جای ایراد گرفتن از این دستگاههای فوق العاده که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برن و ویژگی های منحصر به فرد و جذابی دارن که شاید تا چند ماه پیش هم نمیشد متصور شد،سعی کنیم در مورد مشخصات و ویژگی های ابن دستگاهها صحبت کنیم که مثلا بر چه اساسی این ویژگی کار می کنه و یا مثلا در چه جاهایی کاربرد داره تا حداقل یه چیزی یاد بگیریم.به خدا با ایراد گرفتن نه اس ۳ آخر میشه و نه با تعریف کردن اول.این دستگاه چه بخوایم چه نخوایم عالیه.نه فقط این دستگاه،امروزه هر محصولی توسط شرکت های قدرتمند ساخته بشه در بالاترین سطح ممکن وارد بازار میشه.پس فرقی بین اپل و سامسونگ و سونی نیست.به خدا نیست.تنها فرق ممکن سلیقه ست.
    من خیلی دوست دارم در مورد ویژگی و مشخصات بحث بشه تا یه چیزی یاد بگیریم نه در مورد اینکه اول کیه دوم کیه….؟ کدوم کپی هست کدوم نیست؟
    تشکر

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      ایول بابا تو دیگه کی هستی؟!! پس این همه مدت کجا بودی Nexter جان به خدا من که دیگه داشتم میترکیدم از این همه اتهام و تحقیر اس۳ شاید الآن شما بگید اینم که طرفدار سامسونگه و متعصبانه حرف میزنه ولی حاضرم با کسی که اینجوری منطقی نظر بده بشینم کاملا ایراد و توانایی هاش رو نقد کنم نه کسی که فقط هدفش کوچکنمایی و تخریب سامسونگ باشه

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  28. دوست عزیز انقدر سئوالات زیادی توی کلم هست که نمیدونم کدومش رو مطرح کنم یا درباره چی حرف بزنیم.قبل از اینکه بخوام در مورد موضوع خاصی صحبت کنم دوست دارم نظرم در مورد اس ۳ رو بهت بگم.
    من تا قبل از اینکه اس ۳ معرفی بشه اچ تی سی OneX رو خیلی دوست داشتم دلیلش هم فقط استایلش بود :) می دونی چرا؟ من هیچ نگرانی بابت سخت افزار یا مشخصاتش ندارم چون مطمئنم کارشناسان و مهندسان توانمندی توی این شرکت ها هستن و پول های خوبی میگیرن تا یک دستگاه خوب رو تحویل من و شما بدن پس دلیلی نداره بخوام خیلی خودم رو در این مورد اذیت کنم. میمونه چیزی که رابطه مستقیم به نظر من داره ،یعنی استایل وشکل ظاهری که نظر من رو به سمت این اسمارت فون برد.اما اگر بخوام منصف باشه اس ۳ بهتر از وان ایکس هست البته فقط در بخش قطعات ولی من هنوز استایل وان ایکس رو ترجیح می دم و اگر روزی پولش رو داشتم فقط به همین دلیل این اسمارت فون رو می خرم :) دیوونگی هست؟؟؟! من میگم نه چون از لحاظ ذهنی نیاز من رو تامین میکنه.
    اما اس ۳ واقعا شاهکاره (نظر شخصیمه) چرا؟ چون هر چیزی که کاربر بهش نیاز داره رو در یکجا جمع کرده.چه من دانشجو باشم چه کارمند چه مهندس و چه بیکار این اسمارت فون تقریبا برای تمام نیازهای من جوابی داره.البته باید گفت که اسمارت فون های کامل و بی نقص این روزها کم نیستند مثل همونی که من عاشقشم یا اسمارت فون های اکسپریا سونی و همینطور دستگاه قدرتمند آیفون همگی عالی هستند.
    حالا نظرت چی هست با حرفام موافقی یانه؟ اگر ۲ اسمارت فون قدرتمند بازار رو جلوت بزارن کدوم رو بر می داری ؟ مثل من اونی که از نظر ظاهری بیشتر دوست داری یا نه می ری سراغ اعداد و ارقام ؟
    دوستان هرکسی دوست داشت می تونه نظر بده من روی صحبتم با همه هست و البته میلانو عزیز :)

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  29. پويا رحمانی

    درود بر تو Nexter جان بحث ما فکر کنم زیاد طول بکشه ولی من تا آخرش پایه م
    اولا من با نظر شما خیلی موافقم و شاید در حد یه استفاده عادی و روزمره زیاد این آمار و ارقام ها کاربردی نداشته باشه و آدم با جنبه ظاهری ماجرا حال کنه که ظاهر گوشی هستش. حقیقتش من ظاهر اینارو به ۲ قسمت پشت و جلو تقسیم می کنم. از بخش پشت اسمارت فونا من OneX رو بیشتر ترجیح میدم و در جلوشون اس۳ رو بیشتر مبپسندم. ولی دوست عزیزم اینم قبول کن که همیشه همه چی ظاهر نیستش هرچند من منظور شما رو کامل متوجه شدم ولی خداییش شما اگه یه بازی HD سنگین رو بخواید روی یه گوشی اجرا کنید و حالتون رو ازش ببرید اون موقعه که قدرت GPU اس۳ یا در بخش تبلت ها New ipad واقعا فوق العاده هستن و یه کیف دیگه به آدم میدن
    حالا بحث رو بیشتر باز کنیم
    حقیقتش من انتظاراتی داشتم که برآورده نشد و برعکسش مواردی رو در این اسمارت فون دیدم که اصلا انتظارشو نداشتم و اگه بخوام کلی گویی کنم از سخت افزار انتظار بیشتری داشتم و از نرم افزار انتظار کمتر. راجع به پردازنده و گرافیک که جای خود اون از قبل مشخص بود ولی در بخش نمایشگر من انتظار خیلی بیشتری رو داشتم و حداقل فکر می کردم در بخش صفحه نمایش بتونه با رتینا رقابت کنه در حالی که زیاد روش کار نکرد هرچند که قابلیت HD میتونه روی وضوحش تاثیرگذار باشه و همچنین از باتری هم انتظار داشتم چیز جدیدتری باشه و در بخش بدنه گوشی هم دیگه با اون همه اتهام هایی که به اس۲ داده شد که خداییش تا حدی هم قابل قبول بود انتظار داشتم از موادی دیگه استفاده کنه که اینطور نشد و فقط امیدوارم کیفیتش از اس۲ بالاتر باشه چون خودم الآن حدود ۹ماهه اس۲ دارم یه مقدار رنگ گوشه های پایینش در قسمت پشت رفته که شاید یکی از معدود مشکلات اس۲ باشه. ولی در بخش دوربین من اصلا انتظار بیشتر از ۸ رو نداشتم به ۲ دلیل: اولا هزینه تمام شده گوشی رو بالا میبره و دوما اینکه خداییش اگه بخوایم منطقی قضاوت کنیم دوربین بیشتر از ۸ صرفا میتونه جنبه تبلیغی داشته باشه و الآن خودم تموم عکسایی رو که با گوشی خودم میگیرم روی ۲.۴ مگاپیکسل گذاشتم و دلیلی منطقی نمیبینم که سایز عکس ها رو بی جهت بالا ببرم در حالیکه رو رزولیشن عادی مانیتورهای ما کیفیت ۲ با ۸ هیچ فرقی نداره و کاملا یکسان هستن فقط موقع زوم کردنه که فرقشون رو نشون میدن که اونم واسه شاید هر ۱۰۰ تا عکس که ما می گیریم یکیش لازم داشته باشه واقعا زوم شه که اونم من رو ۸ میگیرم ولی عکسایی مثل یه نوشته یا یه برگ کاغذ که واسه من خیلی اتفاق میفته رو رو همون ۲.۴ میگیرم و خداییش موقع زوم هم خوانایی خودش رو از دست نمیده واسه همینه میگم دوربینای بیشتر از ۸ چندان جنبه کاربردی ندارن. ولی جدا از این بحثای سخت افزاری در بخش نرم افزار من اصلا انتظار سرویس هایی مثل Smart Stay, Smart Alert, Social tag, S Beam, Body Photo Share, Pop Up Play, The Best Photo و… رو نداشتم حقیقتش رو بگم اونم به دلیل عدم وجود خلاقیت های آنچنانی نرم افزاری در اس۲ بود که این تصور رو در من به وجود آورد ولی با دیدن اینا ذهنیتم از سامسونگ خیلی عوض شد. البته من همونطوری که قبل از رونماییش هم خیلی بحثش بود انتظار S Drive رو میکشیدم که اصلا خبری ازش نشد که یه کم واسم غیرمنتظره بود
    خلاصه دوست عزیزم همونطوری که خودت هم گفتی و من هم قبلا همین رو اشاره کرده بودم هیچ محصولی نمیتونه واقعا کامل باشه و همیشه ایراد در هر چیزی وجود داره ولی دیگه آدم باید با واقعیات کنار بیاد و اونارو قبول کنه. اینکه اس۳ در حال حاضر از هرنظر قدرتمندترین اسمارت فون دنیا هستش اصلا شکی نیست و من در اینم شک ندارم که اپل با ارائه آیفون۵ یا برندای دیگه میتونن خیلی بهتر از اس۳ رو هم تولید کنن ولی در کل نباید دوستان اینطوری به این اسمارت فون حمله ور میشدن و هر برچسبی بهش میزدن

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  30. درسته شاید بعضی انتظاراتی که علاقمندان به این اسمارت فون داشتن به واقعیت تبدیل نشد و بعضیا دوست داشتن در بعضی قسمتها سامسونگ بهتر عمل کنه ولی باید منطقی بود.دقیقا این انتظارات قبل از معرفی آیپد جدید هم وجود داشت و خوب خیلیاش هم واقعا به مورد بود ولی به هر حال آیپد با اون مشخصات معرفی شد و فکر کنم تقریبا اکثر کارشناسا عقیده دارن که بهترین تبلت بازار هست اما نکته مهم همینجاست که درسنه بهترین تبلت بازار هست اما مشکلاتی هم داره مثل همون قضیه ۴ جی و …
    اس ۳ هم همینطوره درسته که حداقل بهترین اسمارت فون اندروید تا به امروز هست اما این دلیل نمیشه که اعلام بشه بدون مشکل هست و البته بعضی منکر این بشن که اسمارت فون قدرتمندی نیست. مثلا خیلیا به صفحه نمایش اس ۳ ایراد می گیرن که چرا مثلا از پلاستیک هست.در صورتی که شاید کلمه پلاستیک مفهوم خوبی رو از نظر استحکام در ذهن ایجاد نکنه اما بدنش همنطور که همه می دونم از جنس نوعی پلاستیک مخصوص هست که استحکام کافی برای تبدیل شدن به بدنه یه اسمارت فون رو داره و علاوه بر اون موضوع وزن هم درمیونه.اگر سامسونگ میومد و مثلا یه بدنه فولادی می زد که وزنش بالا می رفت و اونوقت همه می گفتن این چه اسمارت فونی هست که دو برابر فلان گوشی وزنشه و بفیه داستان…
    پس نتیجه می گیریم که شرکت ها برای تولید یه محصول باید همه جوانب رو بسنجن و همین کار رو سخت می کنه.ادغام و ترکیب قابلیت های خوب و بدست اوردن بازدهی بالا کار بسیار سختی هست.
    انشاله در ادامه هم در مورد خبرهای دیگه بتونیم بحث کنیم تا من شخصا یه چیزی یاد بگیرم.
    این موضوع رو هم دوستان در نظر داشته باشن که ۱۰۰ سال دیگه هم اگر اسمارت فونی تولید بشه باز هم ایرادات و اشکالات خودشو را داره و استثنایی هم در بین شرکتها وجود نداره. شب خوش

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  31. به نظر میرسه دوستان در مورد اسمارت فون ها کمی بیش از حد بزرگنمایی میکنن و این تعصب ها کار رو به بحث و جدال میکشونه.
    در این بخش از بازار هر شرکتی هرچند کوچک میتونه بیاد و رکوردهارو جابجا کنه و دلیلش واضحه هست اونم وجود قطعات فراوان. از صفحه نمایش بگیرید تا رم و باطری و gpu و …
    فقط این وسط عواملی چون قیمت, فراوانی,پشتیبانی محصول,طراحی, و جدیدا هم تعصب! و کاتالوگ در فروش محصول تاثیرگذار خواهد بود.
    به فرض اپل۵ میاد و در بنچمارک بهتر عمل میکونه یا همینطور سونی هایابوسا و… اونوقت سامسونگ note2 را عرضه میکنه و میاد باز در بنچمارک بهتر عمل میکنه و htc x2 رو ارائه میده و و و و و.
    شاید مثال دور تسلسل در اینجا خوب نباشه ولی حضور دائم برای شرکتها در این دور براشون حیاطی هست و شکستن رکوردها. چرا؟تا کی؟
    چون تا وقتی مشتری هست و تشنه ی برتری جویی اونم میلیونها نفر.
    نتیجه این رقابت کاملا به نفع اقتصاد هست چون این گونه شرکتها همیشه بخشr&d فعال دارن, خطوط تولید فعاله, بخش نرم افزار کل جهان مشغول ارائه اپها هست و فروشندگانی که کاسبیشون رونق داره و شبکه ها و مجلاتی که با تبلیغ کسب درآمد میکنن.

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  32. پويا رحمانی

    اختیار داری دوست عزیز این منم که باید چیزای زیادی رو یاد بگیرم. کاملا با حرف شما موافقم که همیشه برای بزرگ بودن باید از یه سری نکات برجسته فاکتور گرفت و فدای یه سری فاکتورای دیگه کرد. به هر حال ایفون ۵ هم میاد و شاید اس۳ رو زمینگیر کنه و بعدش اس۴ میاد و ایفون۵ رو شکست میده و این یه سیکل طبیعی هستش که لازمه بقا و پیشرفت تکنولوزی هستش
    شب خوش دوست گرامی

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  33. نظر دوستان محترمه ولی به نظر خودم من نه gs3 رو تحقیر کردم نه قصد تخریب سامسونگ رو داشتم حالا اگه دوستان این جوری فکر می کنن مشگلی نیست ولی من فقط خواستم بگم این گوشی در عین حال که بهترین اسمارت فون تا به حال هست کمبودها و نقص هایی هم داره و یه چیز دیگه هم می خواستم بگم اونم این بود که از یه حرفی که سندی براش نداریم حتی بر فرض اینکه اون حرف درست باشه نمیشه نتیجه گیری خاصی کرد و یا آینده رو پیش بینی کرد من به طرفداران سامسونگ حق میدم که ناراحت باشن چون تو این چند روزه حرف های غیر منطقی و متعصبانه زیاد راجع به این گوشی زده شده ولی این دلیل نمیشه که همه رو به یه چشم ببینن اگه باعث ناراحتی کسی شدم عذر خواهی می کنم و دیگه در این زمینه اظهار نظر نمی کنم

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
    • پويا رحمانی

      اختیار داری ALI جان من منظورم فقط شخص شما نبود و اصلا هم دوست ندارم که دوستان اظهار نظری رو نکنن فقط میگم تنها نقطه ضعف ها رو نبینن چون خداییش این گوشی سرشار از توانایی هایی هم هستش که تو جاهای دیگه پیدا نمیشه. در این چند روز که اس۳ رونمایی شده شاید حدود ۱۰ تا خبر رو تو همین سایت راجع بهش منتشر شده و بلااستثنا در تک تک اونا حرفایی غیرمنطقی و بدون استدلال راجع بهش مطرح شد که این موضوع یه کم منو ناراحت کرد وگه نه من هم همونطور که در اون متن طولانی بالا گفتم این گوشی ۳ تا ایراد داره و منم اصلا منکرش نیستم
      در هر حال من اصلا از شما بزرگوار ناراحت نیستم و امیدوارم شما هم از نظرهای ما کینه ای رو به دل نگیرید
      موفق باشید

      VN:R_U [1.9.22_1171]
      امتیاز: 0 (از 0 رای)
  34. AMIR apple

    احتمال این واقعه وجود داشت .

    با تشکر از خبر پی سی وار

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  35. با سلام به دوستان عزیز
    منم یه نظری داشتم که شرکت ها میتونند از نظر ظاهر گوشی و سخت افزار خیلی خیلی خوب طراحی و بسازند همیشه من این احتمال رو میدم که مثلا شرکت سامسونگ همین العان هم طراحی اس ۴ رو هم انجام داده باشه چرا این موضوع رو مطرح کردم؟ چونکه در این دنیای تکنولوژی همیشه باید یک قدم که نه چند قدم جلو بود تا بتوان از دیگر رقبا از نظر اقتصادی جلو افتاد . در مورد صحبت های دوستان که هیچ گوشی در آینده بی ایراد نیست واقعا درسته چون در زمان های آینده همه نیازها هم جدید تر و مشکل تر میشه ولی انصافا در مورد ظاهر گوشی اس ۳ میتونست بهتر عمل کنه و در مورد مثلا آیفون اس ۴ هم میتونستند گوشی بزرگ تری تولید کنند واقعا میتونستند ولی قضیه اون طوری که گفتم شاید باشه که شرکت ها منتظر هستنند تا ببینند دیگر رقبا و استقبال بازار جهانی چطور عکس العمل نشون میده تا طرح های که بقول خودم از قبل
    آماده کردند رو با کمی تغییرات وارد بازار کنند.
    بازم منونم از سایت PCWAR

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  36. نمی دونم؟اشکال از کی بود فقط بدونیم سامسونگ تو زمینه گوشی به طور کلی پیشرفت داشته مرسی که خوندید

    VA:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)

دیدگاهی ارسال کنید