هفتم آگوست، اپل میزبان مراسم معرفی آیفون ۵

 

وب سایت KnowYourMobile در صحبت با یکی از منابع قابل اعتماد خود اعلام کرده است که اپل در حال آمده شدن برای رونمایی از نسل جدید اسمارت فون های فوق محبوب خود در تاریخی زودتر از پیش بینی ها میباشد. حداقل زودتر از تاریخ ۴ اکتبری که سال گذشته آیفون ۴ اس را رونمایی کرد. این موضوع با تلاش اپل برای تحت تاثیر قرار دادن فروش سامسونگ گالکسی S3 در امریکا نمی تواند بی ارتباط باشد.

بر اساس اطلاعات گرفته شده اپل این مراسم را در تاریخ هفتم آگوست ( کمتر از ۱ ماه دیگر ) برگزار خواهد کرد که اگر اینگونه شود، احتمالا شاهد عرضه آیفون ۵ یا هر چیزی که نام آن باشد در اواخر آگوست یا هفته اول سپتامبر خواهیم بود.

از دیگر دلائلی که میتوان برای این تلاش اپل در رونمایی زودتر از انتظار آیفون متصور بود، شاید به نوعی جلب توجه از تبلیغات مایکروسافت برای ویندوز ۸ خود و یا حتی گالکسی نکسوس ۲ باشد که هر دو در پاییز امسال وارد بازار خواهند شد. فراموش نکنیم تا زمانی که تیم کوک بر روی صحنه نرود و آیفون جدید را در دست نگیرد، نمیتوان در مورد برنامه و هدف های این کمپانی با قاطعیت نظر داد، مهم نیست شایعات چه عنوان میکنند یا منابع خبری تا چه اندازه قابل اعتماد هستند.

Godric: یکی از نقاط قوت اپل کنترل بازار با تبلیغات هدفمند و به موقع است. شک نداشته باشید همین شایعات کافیست تا بازار فروش نه تنها سامسونگ بلکه تمامی برندها رو تحت تاثیر قرار دهد. کم نخواهند بود افرادی که اگر بدانند آیفون بعدی بزوردی معرفی خواهد شد دست از خرید اسمارت فونی که برای آن برنامه ریزی کرده بودند بردارند و حداقل تا عرضه آیفون بعدی صبر کنند. این موضوع در کشورهایی که این محصولات از طریق شبکه های مخابراتی و قرارداد عرضه نمیشوند مانند کشورمان حتی شدیدتر هم میباشد. با این حال شخصا همیشه سعی میکنم با توجه به نیازم خرید کنم و نه اینکه آن محصول تولید چه کمپانی خاصی میباشد.

technobuffalo

Share Button
حسین قهاری
0
۳۴

۳۴ دیدگاه

  1. ALI_2012

    بی صبرانه منتظرشم حتی اگه دیرتر معرفی بشه من فکر میکنم که این گوشی بهترین گوشی تاریخ اسمارت فون بشه از همه لحاظ.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  2. Mascoop! Isg.

    سلام به نظر من هم این فقط شایعه ای بیش نیست چون سیاست اپل رو خوب میشناسم!
    ولی به نظر من اپل برای بزرگداشت پدر تکنولوژی (استیو جابز) مراسم رو در پنجم اوکتوبر برگزار کنه برابر با ۱۴ مهر!!!
    یک مورد دیگه اپل iDevice های خودشو با iOS جدید وارد بازار میکنه و اگه The New iPhone در روز اومدن با سیستم ۵ باشه این خلاف عادت اپل هست!
    ممنونم

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  3. tabiji

    عالی میشه بیصبرانه متظرشم

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  4. خیلی دوست دارم ببینم با پیشرفت این چنینی دیگر شرکت ها ایا بازم میتونه تفاوت بسیار بالای تکنولزی رو نشون بده یا نه هم سطح اونها خواهد بود با کمی اختلاف

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  5. ما که در انتظار نوت ۲ سر راه سعادت دیدن این گوشی قبل از خرید رو هم داریم هر چند ابعاد کوچیکش مانع عوض کردن انتخابم میشه.
    امیدوارم آپل برابر مبلغی که برای این گوشی تعیین میکنه حداقل امکاناتش هم مثل گوشی های روز باشه.
    البته امکانش هست که تو رقابت سنگین به وجود اومده قیمت واقعی تری بده.امیدواریم.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  6. از لحاظ سخت افزار احتمالا مشابه اس ۳ خواهد بود ولی واسه اس ۳ یه گیگ رم کم بود حالا با ۲ گیگ بهتر شده ولی نسخه جهانیش نیست
    اگه این ایراد رفع کنه بهتر میشه هرچند که به نظر نمیرسه مانیتورش از ۴ عبور کنه بازم کوچیکه مخصوصا واسه کسایی که نوت دیدن
    اما در اصل app store فروش میکنه ایفون در حاشیه است…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  7. دوست عزیز میشه بگی چطور ۱ گیگ رم برای اس ۳ کم بود؟! مگه میخوای چیکار کنی؟! ۴ هسته هم هنوز زیاده. سامسونگ در برخی کشورها که برای lte دار بودن از سی پی یوی ۲ هسته ای استفاده کرد, برای جبران اسم ۴ هسته از ۲ گیگ رم استفاده کرد. همین. گرچه ۲ هسته ای کوالکام s4 براحتی با ۴ هسته ایها مبارزه میکنه و حتی در برخی موارد شکستشون میده. بنظر من آیفون بعدی با صفحه ۴ اینچ وارد بازار میشه و دوربین ۱۳ مگاپیکسل steaked سونی و سی پی یوی ۲ هسته ای سامسونگ یا کوالکام. چون اپل بدنبال بازی با اعداد نیست و به قدر نیاز سخت افزار میذاره و ۱ گیگ رم و بدنه از جنس آلیاژ خاص. قیمتش در کشورهای دیگه درسته, فقط در کشور ماست که ۲-۳ برابر میشه. نوت ۲ رو اصلا با i5 مقایسه نکنید که هیچ ربطی به هم ندارند و شاید i5 در ۱۰ روز اول فروشش به اندازه کل نوت ۱ و ۲ بفروشه. نوت هم گوشی خوشدست و عامه پسندی نیست. در ایران که واسه کلاس صفحه بزرگ میخرند. ممنون.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  8. آقا بهرام باهاتون مخالفم.
    ۱ تا چهار هسته ای کوالکوم نیومده نمیتونید درباره قدرتش نظری بدید چون شاید مثل سامسونگ چهار هسته ایش ظعیف تر از ۲ هسته ایش باشه اونم باید دید دلیلش چیه .این که دو هسته ایش قوی هست دلیل بر قوی تر بودن چهار هسته ایش نیست مثل ۲ هسته ای قوی تر از چهار هسته ایه سامسونگ.باید صبر کرد تا وارد بازار بشه بعد مقایسه کنیم.
    اصلا صحبت فروش نوت ۲ با اپل ۵ نشد که دارید مقایسه فروش میکنید
    درباره خوش دستی و عامه پسند نظر شخصی شما است و نظر من بلعکس شماست و اینو هم حتما میدونید که نوت ۱ جز پر فروش ترین گوشی ها تو ایران شد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  9. اول اینکه من اسمی از ۴ هسته ای کوالکام و مقایسش نیاوردم, دوم اینکه نوت مسلما خوشدست نیست, نظر من نیست. در ایران هم بیشتر واسه کلاس صفحه بزرگ میخرند مثل ۲ تا دوستای خودم که بعد از ۲ هفته عوضش کردند. چون حملش سخته و با یکدست نمیشه باهاش کار کرد و وقتی جلوی گوش میذاریش, شکل خیلی بدی میگیره. در کل بهترین سایز بین ۴.۳ اینچ تا ۴.۶ اینچ هست. بخاطر شما و اس ۳ تا ۴.۸ اینچ.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  10. دوست عزیز سامسونگ هم با قدرتی که در تبلیق و سخت افزار داره حتما با نوت۲ رو فروش i5 تاثیر خواهد گذاشت.نوت۲ فروشش قابل مقایسه با نوت۱ نخواهد بود.تازه حتی شایعات نوت۲ هم سیاستی هست برای مقابله با اپل.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  11. اقا بهرام کلا تا ۲تا کامنت میتونه جلویه تعصباتش رو بگیره.ما که اخر ندیدیم که ۲هسته ای محبوب ایشان کجا ۴ هسته ای رو شکست داد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  12. والا من اگه واسه کلاس میخواستم همون ۴اس رو میخریدم نه نوت.حملش اصلا برام سخت نیست برا صحبت کردن باهاشم نه تنها معذب نیستم بلکه واقعا لذت میبرم.فقط در مورد کار کردن با یک دست حق با شماست که کمی سخت است . بهترین سایز سلیقه شخصی است چون یکی حاظر نیست بزرگتر از ۱۱۰۰ دست بگیره و یکی هم مثل من ۵.۳ قانعش نمیکنه.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  13. بهرام جان یه شخصی بود به اسم میلاد ۱۹۸۶ همیشه رو سایز ۳.۵ و نسبت ۶ به ۹ اصرار میکرد تا اینکه اپل سایز ۴ اینچ رو تایید کرد و کلی مورد انتقاد قرار گرفت بهتره شما پیش بینی این رو هم بکنی که فروش عالی گلکسی نوت باعث بشه سونی هم به فکر زدن سایز های بزرگ بیفته و اون موقع دیگه میگن کاسه داغ تر از آش و…

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  14. doc جان اینهایی که شما گفتی علایق شخصی شما بود, ولی من از اکثریت حرف زدم. ضمنا گفتم کلاس صفحه بزرگ نه گوشی.
    gsung عزیز که همیشه با کلمه تعصب همه چیو توجیه میکنی, باید خدمتت عرض کنم که مشکل از شماست که اون لینک رو ندیدی که تگرا ۳ که تقریبا در تک تک تستها از s4 شکست خورد و اس ۳ هم در ۳ قسمت شکست خورد. اینم لینکش:
    http://www.gsmarena.com/samsung_i9300_galaxy_s_iii-review-761p5.php
    اینم لینک xperia z:
    http://www.farnet.ir/1391/04/24/sony-xperia-z-aka-mint-aka-lt30-could-star-in-a-james-bond-movie-and-sport-a-metal-back-just-for-att/

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  15. سونی ۴.۶ اینچ زده و کافیه. بزرگتر از ۵.۳ دیگه میشه تبلت. من خودم گوشیم ۴.۳ اینچ هست و ۲ تا دوستام نوت داشتند و باهاش کار کردم. در بین اینهمه گوشی که باهاش کار کردم, بهترین اندازه صفحه مربوطه به گلکسی نکسوز با ۴.۶۵ بود. البته هنوز با ۴.۶ یون و gx کار نکردم.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  16. بهرام جان نظرت در مورد شکست اکسپریا اس از اس۲ در همین پنجمارک چیه؟بعضی جاها فاصله بدجور زیاد هست.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  17. gsung عزیز: این مقایسه اس ۲ و اکسپریا اس صحیح نیست. چون اکسپریا اس با اندروید ۲.۳ هست و اس ۲ با اندروید ۴. باید بنچمارکهای جدید اکسپریا اس با اندروید ۴ گذاشته بشه تا مشخص بشه کدوم برتره. در اندروید ۲.۳ غیر از تستی که اکسپریا اس به علت ۱۴۰% تراکم پیکسل بیشتر از اس۲ شکست خورد در بقیه موارد پیروز شد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  18. من یه بار جواب شما رو درباره نتایج بنچمارک ها دادم ولی خوب بازم نظر شخصی خودتونو میگید.

    یه بار دیگم میگم که شکست و پیروزی در مجموع عددی هست که از بنچمارک ها به دست مییاد نه دونه دونه حساب کردن.از اس ۳ فعلا ۱۱۷۸۷ است .

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  19. این اکثریت هم که شما داری میگی منظورت کیان شما و دو دوستت؟؟؟
    نه عزیز من نظر شخصی من نیست چون نوت یکی از پرفروش ترین ها شده تو ایران اونا دیگه نظر شخصی من نیست.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  20. حتی سایتهای بررسی عرض زیاد این گوشی رو یکی از معایبش میدونند. در ایران گوشی گرون میخرند واسه کلاس, مخصوصا اگه یه چیز خاص مثل صفحه خیلی بزرگ داشته باشه. طرف حتی نمیدونه اندروید رو چجور تلفظ میکنند یا مال کدوم شرکته یا حتی هنوز تفاوت ram با مموری کارت رو نمیدونند. با آیفون هم اکثرا بلد نیستند کار کنند و فقط واسه سیب پشتش میخرند. این حرفامو برو از موبایل فروشها بپرس تا باورت بشه. البته همه مردم نه, تقریبا ۷۰%. اینو چندتا موبایلی هم تایید کردند. در مورد تستها یعنی تک تک مهم نیست و کلی مهمه؟! دوست عزیز هر دوش مهمه. اگر مهم نبود سایت gsmarena نتیجه کلی رو میذاشت و تک تک رو نمیذاشت.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  21. بازم نظرم بلعکس شماست
    چون ۴ ماه پیش همین موبایل فروشها که مستندشون میکنی تو علاالدین از هز کدومشون میپرسیدم که اس ۲ اج دی ال تی ی دارید میگفتن چی هست موبایله مسخرم میکردن. یا میگفتم برام وی پی ان نصب کن حساب گوگلم رو راه بندازم میگفتن مگه کامپیوتره.
    اتفاقا کسایی که مثل من میرن سر وقت نوت دنبال قشنگی و کلاس نیستن چون میتونستن برن وان ایکس یا ۴اس بگیرن.همه در اندازه خودشون اطلاعات دارند.شاید ۱۰ درصد اینجوری باشن که شما میگی

    در مورد اینکه میگی تک تک مهمه و سایت ها معتبر و …. اگه من ۳ تا لینک از معتبر ترین سایت ها رو برات بزارم که در آخر نتیجه رو نشونه شکست یا پیروزی اعلام کردن همین جا اقرار به اشتباهت میکنی؟؟؟؟ و در ظمن شما اینقدر اصرار داری که اس ۳ تو بعضی موارد از وان اس شکست خورده در مورد سوال دوستمون چی میگی که اونجام تو بعضی موارد به طور فاحش اکسپریا اس از اس ۲ شکست خورده؟؟؟

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  22. اولا من همه ی موبایل فروشها رو نمیگم, چون موبایل فروشها هم اکثرا هیچی نمیدونند. برا قشنگی وان ایکس میخرند, واسه صفحه خیلی بزرگ نوت. در ایران اینجوری گوشی میخرند. یا اسم یا ظاهر یا تحت تاثیر تبلیغات. اونایی که اطلاعات از گوشی دارند ۵ درصد جمعیتم نمیشند. منم عصدبار گفتم هردوش مهمه. مثلا phonearena هم ۳ تا تست داره. اینهای معتبرترین سایتهای بررسی هستند + engadet و cnet که بررسی اونها رو ندیدم. به هرحال هر دوش مهمه. در مورد تراکم پیکسل هم مسلما اس ۳ چون ۴ هسته ای هست, بخاطر تراکم پیکسل هم نباید از یه گوشی ۲ هسته ای کم بیاره که این نشونه ی محکمی بر تبلیغاتی بودن ۴ هسته هست. ولی اس ۲ و اکسپریا اس هر دو دوهسته ای هستند.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  23. بازم نشد چون بخای بهونه دو هسته ای چهار هسته ای رو بگیری سامسونگ دو هسته ای وحشتناک تر از چهار هسته ای تو قدرت داره.
    عادلانش اینه که شما داری اس ۲ رو با دو هسته ای که ماهها بعد اومد به بازار مقایسه میکنی پس بخوای عادلانه برخورد کنی اکسپریا اس رو هم باید با دو هسته ای که چند ماه بعدش عرضه میشه مقایسه کنی که میدونی اون دو هسته ای هم چیه.
    موفق باشی.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  24. دوست عزیز سی پی یوی بکار رفته در اکسپریا اس همون سی پی یوی سال گذشته است که در xe بکار رفته و اندرویدشم همون ۲.۳ هست. پس شما دیگه بهونه نیار. اگر سی پی یوی اکسپریا اس s4 بود حرف شما درست بود.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  25. نگو
    منظورت اینه که اس ۲ که مال دو سال پیشه اندروید ۴ داره اکسپریا که امسالی هم هست ۲.۳
    بابا دم سامسونگ گرم.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  26. باز اشتباه کردی, هر دو با نسخه ۲.۳ اومدند و امسال ۴ براشون اومد. پس در هر کدام باید باهم مقایسه بشند. اکسپریا اس در ۹ ژانویه معرفی شد که هنوز اندروید ۴ فقط برای ۱ گوشی اومده بود و ۲ ماه بعد گوشی های دیگر اومدند.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  27. یعنی بازم میخای بگی اکسپریا که امسالی هم هست با اندروید ۲.۳ اومد بد با گوشی دو سال پیش با هم آپ شدن؟؟؟
    من نمیدونم چرا متوجه نمیشم منظورتو.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  28. خب اشتباه سونی این بوده که سی پی یوی ۲ هسته ای سال گذشته رو استفاده کرده, البته شایدم بخاطر زمان معرفی گوشی بوده. چون گوشی اکسپریا اس قرار بود به جای آرک اس معرفی بشه که به علت صدمات سیل و زلزله و سونامی, سونی به برنامه هاش نرسید و اجبارا در ژانویه معرفی شد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  29. خوب اینم نشان از ضعف سونی داره.اگه این سیل نمیومد معلوم نبود دیگه واسه اشتباهات سونی چه بهانه هایی میاوردید.پنجمارک اکسپریا اس با اندروید ۲.۳ رو میگذاری بهرام جان؟در ضمن شما بازم قبول نکردی که اس۳ و one s رزولیشنشون در این پنجمارک تاثیر داره.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  30. بهرام جان به خدا تو لینکی که خودت گذاشتی اس۳ رو برنده دونسته.مصلا در گرافیک با اینکه one s اول هست نوشته اس۳ در حال حاضر قویترین گوشی در گرافیک هست.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  31. POLICE

    منتظرشم که بیاد.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)
  32. اگه اون زلزله و سونامی که فقط شما و سامسونگیها بهونه قلمدادش میکنید, در کره اومده بود, الان نه سامسونگی وجود داشت, نه کره. زلزله ای که بزرگترین زلزله تاریخ جهان شد و مدار زمین رو کمی تغییر داد. زلزله ای باعث بسته شدن ۴ کارخانه سونی در توکیو بمدت یکماه و نیمه وقت کار کردن آنها در ماه دوم شد و ۲ کارخانه سونی که در تایلند به زیر آب رفت.

    VN:R_U [1.9.22_1171]
    امتیاز: 0 (از 0 رای)

دیدگاهی ارسال کنید